|
|
| Dj Lex |
| Nee man! Het licht was fel :nervous: :tongue3 |
|
|
| Ding Chavez |
Dat filmpje van mc sander k :eyes:
Jammer dat het geluid nogal slecht is, maar aan de reactie van het publiek te zien kwam de bass er aardig inzetten :) |
|
|
| SnuggLe |
Ding je hebt gewoon het beste feest van 2003 gemist :)
2004 wordt een NOG beter jaar, dat weet ik nu al. Heb dit jaar mijn 'plaatsje' ontdekt wat ik echt vet vind en wat niet.
Dus wel relaxte techhouse en progressive, geen trance met veel breaks en harde techno. Alhoewel een incidenteel feestje van de laatste 2 wel leuk is.
En al helemaal geen ontzettend drukke feesten zoals een Tiesto in een klein zaaltje meer voor mij (bv Tiesto in de Asta vrijdag, succes mensen daar.....:nervous: )...! Ook geen massale partijtjes met 10 hallen, maar gewoon lekkere knusse clubs met gezellige mensen :D |
|
|
| Ding Chavez |
ik weet :( ik kon ook al wel zien aankomen :mad:
Maar omdat ik m'n tentamens zo ongeveer de laatste 3 jaar met enige regelmaat verneukt hebt moet het er toch een keer van komen om ze wel echt te halen. Helaas valt dit er dan net tussen.
De Border Community night lijkt me wel een mooie gelegenheid om weer eens sfeer te proeven ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|