return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 
13 Dec. Sasha & Sander kleinenberg @ everybody

azior
de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist... :)

ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan! :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by azior
de cc-clan stond een etage'tje hoger dan de ta'ers zo te lezen, helaas gemist... :)

ik vond het publiek, de muziek, de sfeer, de club, de visuals, de lichten, maar vooral de dj's echt GE-WEL-DIG!! dit was mijn eerste keer sander kleinenberg en sasha, en het zal zeker niet de laatste keer zijn! als ik niet mijn voeten kapot had gedanst had ik nog een hele ochtend verder willen gaan! :D

Wel jammer, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!
Kakao
Goed feest! :cool:

Paar nummers die ik me nog kan herinneren;

Jewel - Stand (Scumfrog's Hookers and Hash Dub)
Pink - ??? (remix) (Niet die trouble remix)
Alex Dolby - Psiko Garden (Sasha's Stretched Limo Edit)
White Stripes - 7 Nation Army
Sphongle - Dorest Perception (Losteps Cheeky Balearic Breaks Re-edit)
Unkle - In A State (Sasha remix)
Born slippy vs. Magnetic North
Trafik - Your Light (Luke Chable remix)
Sasha - Cloud Cuckoo (Luke Chable remix)
Track #1 Sasha@Guvernment

Verder nog een aantal tracks van de everybody CD, die ik me verder niet voor de geest kan halen.

Michael Jackson heb ik niet gehoord, wel nog zo'n remix van een popnummer. Die kwam voor de pink track. Of was dat Stand?
AlFerox
quote:
Originally posted by SnuggLe

- Hoogtepunt was de remix van The White Stripes...teeeeeeeeering!

En die Unkle ken ik helemaal nie....UNKLE is toch James Zabiela en nog iemand???

welke remix van the white stripes draaiden die gasten??

en volgens mij hebben er verschillende mensen voor unkle geproduceerd (oa dj shadow) maar is de constante factor james lavelle.
SnuggLe
quote:
Originally posted by AlFerox

en volgens mij hebben er verschillende mensen voor unkle geproduceerd (oa dj shadow) maar is de constante factor james lavelle.

Hmm..haal Lavelle en Zabiela door elkaar, sorry.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland