return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Anti-Kater Pil

Chicane
Placébo of werkelijkheid? Ik drink niet dus heeft voor mij geen nut, maar voor sommige van jullie misschien een uitkomst :D

quote:

Goed nieuws van doorgewinterde uitgaansfanaten die 'the mornig after' niets waard zijn. Een Russische pil die de gevolgen van een avondje flink doorzakken erg verkleint is een groot succes in Hollywood. Dit staat in het Russische blad The Moscow Times.
De voormalige Russische veiligheidsdienst KGB heeft het middel ooit ontwikkeld om haar agenten alert te houden tijdens zuipavonden met te bespioneren drinkmaten.
De pil bevat onder meer plantenextracten schijnt enerzijds de lever en anderzijds de huid te beschermen en voorkomt de schadelijke gevolgen van alcohol.
De anti-katerpil is op de markt gebracht als RU-21 en blijkt een doorslaand succes in de Verenigde Staten waar veel van deze pillen gretig worden afgenomen in de drugs en alcohol verslindende uitgaanswereld.

bron:telegraaf.nl

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1373
jploveparade
Je moet wel een enorme pil slikken na elke glas drank, en goedkoop is het ook niet
Biohazard
Ik drink niet super veel dus ik heb het niet nodig
snitz
HET EI VAN COLOMBUS:crazy: :tongue3 :eyespop: :eyes:

Ook wat voor jou bas na een avondje DB;)
Teknikol
whehehe, ik ga dus morgen ff om een emmer R2D2 man!;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland