|
|
| Chicane |
Eindhoven - Marco V, een van de meest succesvolle Nederlandse DJ's van dit moment zal op 31 oktober in Eindhoven een 'In Charge' avond organiseren. Plaats van handeling is de prachtige locatie 56Elf.
Bijzonderheid is dat de entree voor het publiek gratis is.
Het wordt de derde 'In Charge' die Marco V organiseert. De avond, die is vernoemd naar zijn gelijknamige dancehit (in 2000 als thema gebruikt voor Innercity, het grootste indoor dance-evenement ter wereld), draait om de DJ en producer die zo'n drukke internationale agenda heeft dat hij minder tijd weet vrij te maken voor zijn Nederlandse fans dan hij zelf zou willen. Speciaal voor de mensen die hem graag wat vaker in Nederland achter de draaitafels zien zal Marco V daarom tussen 22.00 en 04.00 uur een exclusieve 6 uur lange soloset draaien.
Opvallend is dat er geen kaartverkoop zal zijn. Marco V: 'Dat klopt, ik nodig mijn fans uit en dan kan je natuurlijk geen entree gaan vragen. Ik merk dat het me teveel tijd kost om regelmatig een 'In Charge'-avond te geven. Juist omdat het echt iets van mijzelf is wil ik ook zoveel mogelijk de controle erover houden en dat kost nu eenmaal erg veel tijd. Dat betekent dat wanneer ik er wel aan toekom ik hier verder ook niets aan wil verdienen. 'In Charge' is een avond voor mij en mijn fans en ik kijk er ontzettend naar uit. De vorige twee edities waren geweldig. Veel mensen hebben zich toen ingeschreven op mijn mailinglijst en zij ontvangen dan ook een uitnodiging om op 31 oktober langs te komen. Het zal ongetwijfeld een gedenkwaardige nacht worden.'
In 56Elf is ruimte voor 800 mensen, maar de mogelijkheid is aanwezig om het gehele complex te gebruiken. Wie een van de vorige 'In Charge' edities gemist heeft kan zich op de homepage van Marco V (www.marcov.nl) wellicht via inschrijven op de mailinglist nog van een uitnodigen verzekeren.
Marco V - 'In Charge'
31 oktober, 22.00 - 04.00 uur
56Elf Eindhoven
Entree gratis
Meer info via www.marcov.nl
(Bron http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1369 ) |
|
|
| arj1o1 |
dan moet ik toch maar eens wat gaan regelen via de neef van marco :p
of eens aanbellen bij zn huis |
|
|
| Fkwebeman |
Kijk..
dat zijn berichten!
maar ja, wel weer eindhoven :p |
|
|
| Sand Leaper |
| Oh great. Now I have to choose between HQ and this :( |
|
|
| Flippe |
Komt dat mooi uit, dat ik vlakbij eindhoven woon,
ff kijken of k een paar vrienden kan regelen! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|