|
|
| Fkwebeman |
PartyHardy..
was jij die vent die volledig in het rood was?
zo ja--> teeeeering wat heb jij een energie! Respect!
zo nee... andere TA-er?
Ik vond het echt wel vet, de terugreis naar Groningen was daarom ook helemaal niet echt zwaar, aangezien ik dankzij Marco V voldoende slaap kreeg :D (meer wegens het ontbreken van de alle overgebleven energie!)
OP de terugweg nog twee droogkloten uit Tiel tegengekomen, ook TA-ers? DIe met z'n pet vroeg constant om Wiet.. :D
Smetje op de avond --> m'n vriendin ging op het laatste stukje lopen naar de Insiders gigantisch door der heup.. kon slechts even staan, dansen ging niet en heeft dus helaas de hele nacht op de lounge-bank moeten doorbrengen.. die baalde dan ook als een stekker, maar de muziek deed veel goed.
Veel bekende nummers gehoord, maakt niet uit, want het waren wel de goede!
Bij ..... (ben moe, kan nummer niet herinneren.. weet alleen dat het de Hoipolli remix is.. :rolleyes: ) ging ik helemaal los. (again..)
Boss@nova
New time, new place.. en meer--> geweldig!
De andere dames die ik mee had, kregen wel buitengewoon veel aandacht.. tja, moet je maar niet tegen elkaar gaan staan oprijden..
maar ik denk wel dat ik er weer een party genootje bij heb, voor karlien was het de 'ontmaagding' :D
en ze vond het geweldig! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
PartyHardy..
was jij die vent die volledig in het rood was?
|
Ja! dat was ik! :)
| quote: |
zo ja--> teeeeering wat heb jij een energie! Respect!
|
haha thanks! :) ik heb weer lekker staan zweten, whehe :p
ik heb jou dan waarschijnlijk ook gezien, want zoveel mensen waren er ook weer niet!
en over Respect gesproken; helemaal vanuit Groningen! wat dacht je daarvan? ;) :cool:
| quote: | Originally posted by Hitman
2 Partyhardy en Lex: was het nou echt zo gezellig daar boven?
|
nouja, het was er niet druk maar wel kicke om even te chillen en over het publiek uit te kijken :tongue3 het was daarboven wel ongeloofelijk warm! |
|
|
| raoel |
Marco draaide op een gegeven moment Katana - Tribal Shock, maar dan wel een remix volgens mij want het klonk supervet. Misschien leek het op dat moment zo gaaf door de sfeer die er op dat moment hing en vanwege de toch wel lekkere sound in insiders.
Maar toch was het volgens mij een remix, wie weet welke?
Misschien van Marco V zelf? |
|
|
| Optimus |
PartyHardy..
De andere dames die ik mee had, kregen wel buitengewoon veel aandacht.. tja, moet je maar niet tegen elkaar gaan staan oprijden..
|
foto?:D:toothless |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Hitman
en niet even iets zeggen dan?
oh ja ik ben maar 1,96 hoor:D |
Ja, had ik moeten doen, maar toen ze je me aanwezen stond je een eindje verderop.
Smetje op de avond --> m'n vriendin ging op het laatste stukje lopen naar de Insiders gigantisch door der heup.. kon slechts even staan, dansen ging niet en heeft dus helaas de hele nacht op de lounge-bank moeten doorbrengen.. |
Was dat op die bank (lees bed :)) boven?
En zo ja, zaten jullie daar om een uur of 3 ook.
Toen stond ik daar boven samen met Partyhardy!, Lex, 3o3 en Tijs08.
Dan heeft je vriendin krullen.
Zo nee, vergeet dit eerdere gelul
De andere dames die ik mee had, kregen wel buitengewoon veel aandacht.. |
Dat vrouwtje dat bij Tango stond ook. Was dat toevallig je zus, Tango? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|