|
|
| Divine9 |
jaja, het was leuk. Helaas niemand van ta gezien, te druk bezig met andere dingen. Marco V draaide een stevige set en de muziek stond vrij hard. Leuke lasers ook :) Btw, voor wat waren ze aan het filmen met 2 camera's? (1tje gericht op Marco v , de andere draagbaar door iemand op de dansvloer)
oh ja.. nog een ticket van 40 euro gekregen voor wildplassen. :haha:
Die cops hebben ook niks anders te doen. :whip: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Divine9
jaja, het was leuk. Helaas niemand van ta gezien, te druk bezig met andere dingen. Marco V draaide een stevige set en de muziek stond vrij hard. Leuke lasers ook :) Btw, voor wat waren ze aan het filmen met 2 camera's? (1tje gericht op Marco v , de andere draagbaar door iemand op de dansvloer)
Die cops hebben ook niks anders te doen. :whip: |
zo kost een gratis feestje toch nog 40 euro :haha: |
|
|
| Blik |
mensen zullen mijn afwezigheid wel opgemerkt hebben denk ik
mijn opa heeft gister rond 7 uur een (lichte) hartaanval gehad. Hij maakt het goed maar het was wel ff schikken gisteravond en daarom ben ik dus ook niet meer naar ehv afgereist |
|
|
| ryo |
| Helaas ook weer es geen TA-ers gezien, vond het net ietsje te druk, locatie was perfect, set van Marco was heerlijk, helaas niet tot het einde kunnen blijve, maar toen ie VDM - No Hesitation draaide was het al geslaagd voor mij. |
|
|
| Partyhardy! |
Ja, was weer heerlijke party-avond! :)
Weer veel ta-ers ontmoet :) we waren met Tijs08, 3o3 en Dj Lex en broertje er naartoe gereden. Bij binnenkomst al vrij snel Hitman ontmoet (Disney heb ik niet meer gezien volgens mij, die was bier halen :p ) en even later Tango :) Toppie! :cool: En daarna kwamen we ineens Raoel tegen! :) erg gezellig allemaal weer! en hij moest alweer om 7 uur werken! :p ik ben net wakker :D
Marco V draaide verder erg lekker, ik vond de drukte erg meevallen (boven vrijwel leeg, en op de dansvloer best ruimte om te dansen :tongue3 )
Bij New Time New Place echt heel de tent los evenals bij The Seventh Day! :crazy: :eyespop: Woeiii! :happy2:
Man-vrouw gehalte was onwijs matig! ik denk zelfs wel 85% man! :( maar goed dat was wel te verwachten
Verder samengevat dus een erg gezellig avond! en echt een top-initiatief van Marco! :)
| quote: | Originally posted by Divine9
Btw, voor wat waren ze aan het filmen met 2 camera's? (1tje gericht op Marco v , de andere draagbaar door iemand op de dansvloer) |
ja! die heb ik ook gezien! ben ook benieuwd waar dat voor was! :)
| quote: |
|
Tering! wat klote zeg! zo irritant als je daar een boete voor krijgt! :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|