|
|
| Jappio |
hmmz ik heb nog geen bevestiging gehad;
maar ff een mail gestuurd |
|
|
| raoel |
Ik kom nu zo goed als zeker ook in mun eentje, want mijn eventuele party vrienden weten nog niet of ze kunnen. Dan hebben ze morgen denk ik toch pech, want ik denk niet dat ik hun n u nog op kan geven.
Ik ga jullie dus ook maar vervelen (net als Blik ;)) anders dool ik maar alleen rond.
Voor degenen die niet zo bekend zijn in Eindhoven (dat geld voor zowat iedereen hier denk ik) heb ik hier de routebeschrijving die op de site van de 56elf staat. De tent waar In Charge nu gehouden wordt heeft nu Insiders, voorheen was dit 56elf zoals jullie inmiddels vast wel weten.
Dan kunnen jullie het vast wel vinden.
Gratis parkeergelegenheden:
Tja, die zijn er genoeg, alleen is dat misschien een beetje lastig uitleggen hoe je er moet komen.
Daarom maar even wat straten:
- Fuutlaan (naast het station, wel wat verder lopen, makkelijk te vinden natuurlijk)
- Jan smitzlaan / Elzentlaan / Jacob Catslaan
In of in de buurt van deze laatst genoemde straten parkeren wij altijd als we naar Stratum(seind) (uitgaansstraat in eindhoven) gaan.
Lekker dichtbij, loopt naar het stadhuisplein, dat steek je over. loopt voorbij de "fontein" en je komt vanzelf op stratum.
Parkeergarage kan natuurlijk ook :)
Of je belt mij als je verdwaald bent....
Hopende u hiermee voldoende informatie te hebben verschaft groet ik u
 |
|
|
| raoel |
Iemand bevestigingen gehad?
Lijkt me niet, anders hadden jullie het wel gepost.
Wel een beetje vreemde gang van zaken om te zeggen dat ze dat gaan doen en het vervolgens niet doen.
Tzal toch wel door gaan........ :toothless
Hoe laat begint ie nu? 23:00
Ander sta ik daar dalijk echt helemaal alleen op de dansvloer om 22:00 ofzow. |
|
|
| Blik |
| ik heb een bevestiging gehad ja |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|