|
|
| Dj Lex |
| Partyhardy! zie je vanzelf :D Daar staan Ik, Tijs08, Jappio, Three O Three en Arise2 waarschijnlijk ook wel ergens in de buurt ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blik
ik ga alleen, dus wil er iemand afspreken vantevoren of op een bepaald tijdstip
voel er vrij weinig voor om daar een tijdje alleen te staan namelijk |
ja lijkt me top! ik ga er met de fiets heen :cool: Voor het eerst met de fiets naar een party! whehe :p
we spreken vrijdag wel een goede tijd af, goed? :) hoe laat begint Marco V met draaien? :crazy: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja lijkt me top! ik ga er met de fiets heen :cool: Voor het eerst met de fiets naar een party! whehe :p
we spreken vrijdag wel een goede tijd af, goed? :) hoe laat begint Marco V met draaien? :crazy: |
goed plan
heb net trouwens een bevestigingsmailtje binnengehad, Marco V begint met draaien om 23:00 t/m sluitingstijd (4:00)
moet dan bijna 2 uur wachten!!! :eyes: :eyes: Eerste trein vertrekt pas om 6:11:( |
|
|
| Dj Lex |
| Hier is de bevestiging ook binnen :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Blik
goed plan
heb net trouwens een bevestigingsmailtje binnengehad, Marco V begint met draaien om 23:00 t/m sluitingstijd (4:00)
moet dan bijna 2 uur wachten!!! :eyes: :eyes: Eerste trein vertrekt pas om 6:11:( |
Gezellig.. samen wachten met mij en m'n 5 reisgenoten?
aangezien mijn eerste trein ook om 6:11 gaat.
Moet ik de speelkaarten meenemen of jij? :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|