return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Chris Fortier & Parham @ Fokused

Fokused

FOKUSED
Göta Källare
Folkungagatan 45, Stockholm

FRIDAY THE 3rd OF OCTOBER

MAIN FLOOR:
CHRIS FORTIER (FADE, USA)
PARHAM
ROUZBEH & OMID

THE NEW BALCONY:
TONY SENGHORE (UNDERWATER/HOREHAUS)
ALF TUMBLE

OPEN HOURS: 21.00-03.00

ENTRANCE: 180 SEK AT THE DOOR / 120 SEK IN ADVANCE

PRESALE AT:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Skånegatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18

www.djchrisfortier.com
Proximus
Kommer bli en riktig grym kväll.

Fortier är kung, så är det bara, hans Bedrock skiva är den bästa som gjorts och killen leverar grymma låtar. En av mina personliga favorit DJs och producent.

Parham vet ju många av er, att han är riktigt bra, inte minst bevisade han det i Lördags har jag hört och han kommer nog leverera grymma grejer som vanligt.

Jag och Rouzbeh ska försöka få er att börja dansa direkt från starten istället för att glida runt med en öl. Kommer bjuda på många sköna låtar :)
RebeL9
för er som inte känner till Chris Fortier så är det mannen som ligger bakom Fade. Som bland annat har gjort fantastiska remixar på Delerium - Silence och DJ Tiësto - In My Memory.
Helt klart en av de bästa proghouse-djs som finns där ute.
JayBee
quote:
Originally posted by RebeL9
för er som inte känner till Chris Fortier så är det mannen som ligger bakom Fade. Som bland annat har gjort fantastiska remixar på Delerium - Silence och DJ Tiësto - In My Memory.
Helt klart en av de bästa proghouse-djs som finns där ute.
hmmm proghouse, det låter ioförisg inte riktigt som min stil men stämpla gärna upp en mini party rapport efter :)
el_vez
nice.

lite avis på alla i stockholm som får se fortier, omid, zabiela och sasha och sånt eftersom digweed aldrig kom till malmö.

vill gärna se att lite progg.house (eller vad man nu skall kalla det) folk börjar spela på andra ställen i sverige också.

är sugen på att dra igång något i mmx trakten själv.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden