|
|
| DJ_Laszlo |
* Yoji (Såg honom på Dance Valley - helt jävla otrolig!)
* Carl Cox (Missade honom på Dance Valley...stod och dräglade till Tiësto)
* Sven Väth (Han ägde på Valborgskryssningen)
* Mauro Picotto (Han _ÄGDE_ Devotion - vill se IGEN)
* Marco V (Har missat hans spelningar i Sverige, såg honom dock på Dance Valley...kort och gott: Fenomenalt!!) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
Hade velat se Carl Cox i sverige. Såg han på mayday2002, fan bland det bästa som jag vatt med om. han har dock redan varit i sthlm o spelat så det räknas väl inte... :/ han har dock inte varit o spelat i min lägenhet än. Får ta o bjuda in honom =) |
uuuuh...när fan var Carl Cox i Stockholm????????? Har jag missat något eller? Fan, utöver Picotto och Sven Väth så har Cox varit den jag helst av allt velat se...Nu när dessa två herrar är avbockade i listan så återstår nu endast Cox... |
|
|
| JayBee |
hmmm svår fråga igentligen skulle jag villja ha alla som spelar något inom min smak till sverige :D :D :D
men detta är igentligen nästan samma som "perfekta festen" för där bjudar man ju självklart in de DJ's som man vill se :)
men kanske något i denna stil: (ej i någon ordning)
BLank&Jones
Cosmic gate
Tiesto
AvB
Above&Beyond
Lange
Johan gielen
Kai tracid
dumonde
orkidea
Marco V
Mauro picotto
ferry corsten
Pvd
digweed
revox,& robvox (hörde dem på radio, var rätt bra faktist)
G&D
paul okenfold
cosmicman
john 00 flemming (jag var ju på trance nation men på något sett missade jag honom helt :P )
ja det finns många många fler men som sagt.. jag vill se alla här :D
 |
|
|
| chjo |
Främst vill jag se TIESTO, missade han på Fokused. Efter att ha sett PvD på SMC, så är han högsta önskan. Annars vill jag se:
Ferry Corsten
Armin van Buuren
Marco V
Mauro Picotto
Yoji Biomehanika
Kai Tracid
G&D
och många mer givetvis, men det är dom främsta... har ju tyvärr missat alldeles för många trance evenemang i vårt avlånga land redan.. :( |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
uuuuh...när fan var Carl Cox i Stockholm????????? Har jag missat något eller? Fan, utöver Picotto och Sven Väth så har Cox varit den jag helst av allt velat se...Nu när dessa två herrar är avbockade i listan så återstår nu endast Cox... |
Såg honom spela på Lollipop 1996 (strax utanför Stockholm), det var grymt! Prodigy körde också senare. Gissa om man var slutkörd. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|