|
|
| Pjox |
| Synd att man inte har några pengar och att det inte är i stockholm, lät ju rätt kul ananrs :) Vill röra på mig till lite bra musik, va jö länge sen sist |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
hörde precis att dem har bytt från linköping till göteborg :gsmile:
fan också... va nog bara en dröm ;):rolleyes: |
Grr... I runt en tiondels sek. trodde jag att det äntligen skulle hända nåt i GBG. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
har linköping blivit värsta feststället nu helt plötsligt? ;) |
DEt är för att 90% av tranceclubber folket bor där :)
Skulle själv gått på denna men den krockar med lite annat jag har för mig |
|
|
| Glorie |
Hej Hopp...
Jag tänkte "Det är nog ingen idé att skapa en "Eftersnack: Imagine-tråd" :p :p :stongue: eftersom det bara jag var som var där.. hehehhe :)
hummm.. va ska ja säga? Trots att jag har hosta och är "skadeskjuten" efter krocken me cykeln :( gick jag alltså till Imagine runt elva-snåret... Då hade Christian Rusch precis börjat spela...Mkt mkt bra set må ja säga.. (han lirade på cd hela tiden) Just för stunden har jag glömt bort låtarna han spelade.. :D Illa... dåligt närminne man har :) men jag minns iaf Elles De Graaf - Circles of life (greg murray rmx) och Underworld - Born Slippy (nån ny remix) ;) Och om han läser det här kan han väl vara vänlig att posta playlist. VORE GRYMT!!!! Om han inte kan göra det, kan han kanske säga vilken låt som spelades 00.14 :D SÅÅÅÅ GRRRYYYYMT BRA LÅT SÅ JA TROR JAG DÖÖÖÖR :D :crazy:
Mike Shiver sen (lirade enbart vinyl och mixningen var klockren), lirade masssssaaa bra ny trance som jag tyvärr inte kommer på namnen på :rolleyes: jo en :D (Beautiful Things) men även lite gamla godingar så som:
Marco V Bells, Polaroid - You're so damn beautiful (dogzilla remix) Rank 1 - Breathing, Delerium -Silence (inte tiesto-remixen), Chemistry - We are one, Carte Blanche m.fleera... rätt mycke Marco V stundvis också.. hmmm
både shiver och rusch levererade högkvalitativa set och båda var väldigt väldigt duktiga bakom skivspelarna... publiken bjöds på mkt bra trance.... TYVÄRR (och ett stort tyvärr) fanns knappt nåt gensvar i publiken :( det är nästan man få skämmas å vissas vägnar =/ jag har aldrig i min sjuåriga karriär på dansgolven.. (ja, jag räknar de gamla ravefesterna jag var på -96 :p ) sett maken på en så lam publik... :( tråkigt för shiver och rusch... det fanns vissa ögonblick när nån ur publiken tjoade och visslade... men det var inte många ögonblick.. jag försökte så gott jag kunde att få me folket... :) men det gick inte så bra alltid... nu är jag nästan hes..
en annan tråkig sak.. var att det kanske sammanlagt var... cirka 60 pers i lokalen... varav 25 stod på dansgolvet... stundvis, stod kanske bara 15 på dansgolvet.. riktigt illa...
ljuset var skitbra ordnat (2 lasers) och "dj-bordet" stod mitt på dansgolvet vilket också var schyst... hade kunnat blivit ett mkt bättre utbyte mellan dj och publik då menar jag... lite synd nu med alla personer som aldrig varit på en trancefest bara.. och inte visste riktigt hur de skulle uppföra sig.. :) Man märker ju vilka som går dit för musiken... och vilka som tycker det är häftigt att studsa runt i otakt i ett pälsbeklätt linne med 3 matchande reflexband.. (matchade inte riktigt) :) man märker hur de inte uppskattar musiken och plötsligt kan stanna upp (av ren tristess och trötthet) under bästa build-uppen i en låt... som mynnar ut i ett riktigt klimax av sköna toner... sånt gör man ju bara inte ;) då dansar man som en galning juuu
jaja, nån kanske fattar va ja menar :)
här e tre bilder som jag tog.. bara för att :p
fick typ med alla på dansgolvet.. hmmmmz
weeeee, shiver är alltid glad :D :D

här e en bild på rusch... (jaja, jag vet.. kvalitén suger.. men jag ville inte gå fram för nära :p) |
|
|
| staz |
| fan va synd på djsen, lasrarna och de som gick för musiken att det inte blev mer (peppat) folk :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|