|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ehhh vill inte alla det?
har själv hört att Berns (fem stjärnigt hotell i stockholm) inte dög för Gielen vid scandinavian tour..han fick lov att byta.
|
Berns är inget hotell, du kanske menar Grand? Är nästan hundra ..Rätt ska vara rätt ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Berns hotell är ett gammalt hotell i direkt anslutning till Berns salonger :) |
|
|
| montana |
| om ni har sett på cribs present how to live on tour/how to live like a rockstar på mtv (nån av dom ska det vara), så visste man redan detta, den största ridern av all är j.lo's eller mariah carey, dom har typ 30+ sidor av krav, helt löjligt |
|
|
| MojjMojj |
| Helt stört när (fat-ass)J.Lopez kom till Sthlm och skulle "sjunga" på ngn jäkla gala. hon krävde 10 st locher, eller hur det nu stavas, fyllda med röda rosor och ett badkar fyllt med rosor.. Hon kom till galan, fick allt hennes skit som kosta runt 7 miljoner att fixa, och så sjöng hon inte ens... hon stod och MIMA, hela skiten var playback! "Jennifer from the block" <--- BULL :haha: :haha: :stongue: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by hustler
Berns är inget hotell, du kanske menar Grand? Är nästan hundra ..Rätt ska vara rätt ;) |
har själv vart i en av sviterna so STFU! ;)
hehe skojar bara men jag har faktiskt åkt upp med hiss där och tagit en drink i en av sviterna. Så jag vet hur fin standard det är där....att Gielen klagade över detta förundrar mig... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|