return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Devotion-flicka - vem är hon?

DJ_Laszlo
Jag testade detta på TC, dessvärre utan något resultat, så jag provar här i stället. Jag behöver knappast påpeka att Devotion var något utöver det vanliga - det har väl konstaterats mer än en gång vid det här laget. Något annat som var utöver det vanliga var denna gudomliga flicka, som jag inte kunde undgå att lägga märke till (hur kan man inte lägga märket till något så fulländat?).

Någon som vet vem hon är? Finns hon på TA, TC, ICQ, MSN osv osv?? Idiotjävel som man är stod man där som ett jävla fån medans hon i alla fall fanns inom räckhåll för ett "hej - vad heter du?".

Sådana här desperata åtgärder är inget jag normalt brukar ta till, men här snackar vi mer eller mindre kärlek vid första ögonkastet (för min egen del alltså), och om jag så ska behöva springa runt och knacka dörr runt om i hela Stockholms län så tänker jag göra det - men jag hoppades på att jag skulle slippa.
JayBee
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag testade detta på TC, dessvärre utan något resultat, så jag provar här i stället. Jag behöver knappast påpeka att Devotion var något utöver det vanliga - det har väl konstaterats mer än en gång vid det här laget. Något annat som var utöver det vanliga var denna gudomliga flicka, som jag inte kunde undgå att lägga märke till (hur kan man inte lägga märket till något så fulländat?).

Någon som vet vem hon är? Finns hon på TA, TC, ICQ, MSN osv osv?? Idiotjävel som man är stod man där som ett jävla fån medans hon i alla fall fanns inom räckhåll för ett "hej - vad heter du?".

Sådana här desperata åtgärder är inget jag normalt brukar ta till, men här snackar vi mer eller mindre kärlek vid första ögonkastet, och om jag så ska behöva springa runt och knacka dörr runt om i hela Stockholms län så tänker jag göra det.

jag vet hur du känner dig laszlo, jag tror nog alla här vet exakt hur det känns :) men tänk om hon inte är singel då? det är det läskiga hehe :)

good luck m8
:cool:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by JayBee
jag vet hur du känner dig laszlo, jag tror nog alla här vet exakt hur det känns :) men tänk om hon inte är singel då? det är det läskiga hehe :)

good luck m8
:cool:

Jo, tanken har slagit mig. Det skulle förvåna mig om hon INTE var upptagen - men hoppet är ju det sista som överger människan. :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by n0bben-

förresten, var har du fått bilden ifrån?

En skärmdump från det jag filmade - fick som tur var med henne på där :)
ScuL
hon ser söt ut..
kan tyvärr inte hjälpa till men jag kan förstår mig hur frustrerande det är ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden