return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 
Devotion-flicka - vem är hon?

Connector
Hohooo, roligtaste tråden på länge :D :D :D

sorry :p
matiilda
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmm...det här var ju inte bra...Det var inte alls min mening att någon skulle känna något obehag av detta. Det är ju i grund och botten ingen annan än jag som ska ha skulden för det. När jag startade tråden så hade jag på sin höjd räknat med ett "äh, gå och lägg dig" som svar, och att tråden sedan ganska omedelbart skulle dö ut.

Nu blev det ju inte riktigt så, och i samband med att du, Matilda, hittade hit, så blev det ju ännu en twisted turn på det hela. Jag ber i alla fall tusen gånger om ursäkt om det är så att du på något känt dig illa till mods av det som diskuterats här. Det mesta som har sagts i denna tråden från alla har ju trots allt varit med glimten i ögat - inte minst alla bröllopsplaner. :)

Det minsta jag kan göra är att ta bort bilden jag lagt upp på dig - och det har jag också gjort. Jag hoppas att Staz gör likadant och tar bort länken från sitt inlägg. Sen talar jag nog för alla när jag säger att vi ändå hoppaas på att du ska stanna kvar och att vi inte skrämt vettet ur dig. Vi är trots allt ganska snälla ändå. (De flesta av oss i alla fall :toothless)

Vad beträffar mig så finns det väl ingen större anledning för er att tycka synd om mig - men fortsätt gärna med det, det känns bra :D - jag har trots allt varit med om värre saker - och jag har blottat mina känslor mer så, men det är en helt annan historia och det hör till det förgågna...tror jag. :nervous: I vilket fall som, så lär jag väl bli påmind om detta mer än en gång nästa gång jag stöter på några av nissarna på nästa trance-fest. :D

Så...än en gång...förlåt mig...

nja, alltså... jag skrev det där mest på skoj oxå faktiskt. klart jag fattar att allt det här är på skoj - annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet. men ärligt så hade jag ju liksom inte förväntat mig att bli efterlyst på i-net... :D
så det är ok., bilderna kan ligga kvar..det finns ju trots allt några sympati-upplagda bilder på er andra oxå :haha:
mindshooter
quote:
Originally posted by matiilda
annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet.

wuhaaaahahahahah :stongue:

you obviously havent been here long enough!!! :crazy:
Vizay
quote:
Originally posted by staz
lol aendy, jag hade fel.. vetefan va ja fick det ifrån.. måste blandat ihop honom med nån annan, :) var typ säker på att det var en tjej tills jag dubbelkollade nu..

kan intyga att mojjmojj är en tjej...ehrrm...eller nae nu ska jag inte va taskig...det är faktiskt en han :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden