|
|
| matiilda |
| quote: | Originally posted by staz
hahah skön upplösning..välkommen till forumet matilda.
vi måste börja göra mer kärlek vid första ögonkastet trådar så vi får hit lite fler söta damer ;)
du kan ju börja med att få din kompis här att ta sig hit :D ->
http://www.liquidsunset.org/Photo_A...on62-lungan.jpg |
Oki, this is getting scary - värst va ni hittar bilder på mig...
Men alltså, hela situationen är ju faktiskt orättvis - ALLA här vet hur jag ser ut.
Jag röstar för att ni plockar fram bilder på er oxå. Hey, det är faktiskt inte mer än rätt -
ni har dessutom fördelen att välja bild, slipper få random bilder utlagda. Jag ska iaf passa mig för kameror framöver :D
ScuL: 'vara avundsjuk på Laszlo'...? Hmmmm... |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by matiilda
Jag röstar för att ni plockar fram bilder på er oxå. Hey, det är faktiskt inte mer än rätt - |
KLICKA HÄR ;) |
|
|
| JayBee |
| men altså fan jag håller med matiilda ändå. det är lite äckligt för henne att hela TA har redan planerat ett bröllopp för henne med nån som hon inte känner. ok för att det är på skoj men ändå lite creepy :D stackars lazlo oxo, hans känslor är utspridda över hela internet. |
|
|
| Pjox |
Kan som många redan gjort säga välkommen till Matilda. Sen efter det måste jag säga att det är lite gulligt att han fick tag på henne. Eller hur det nu vart :tongue2
Sen efter det måste jag fråga, hur många tjejer finns det här egentligen? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Pjox
hur många tjejer finns det här egentligen? | hmmm vissa har ju typ stuckit men som är aktiva nu? kanske 5. som jag vet om i alla fall det kanske är någon tjej som låtsas vara kille eller nått hehe. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|