|
|
| sipowitz |
Tjo!
Steve' har ju släppt nya filmen..
TAnkat ner och sett ett par gånger nu, underbart - helt klart tankningsvärt!
Märks att han blivit varm i kläderna med att använda de olika effekterna i videored. prg'et hehe.
x Musik: Valet av vilka låtar man ska ha på videon är viktigt, och här har du lyckats, alla låtarna passar mig. Kan dock inte bestämma mig om jag tycker man ska ha tyst mellan varje parti eller om det inte är bättre att gå över från parti till parti direkt istället...
x Effekter: verkar som du har tagit 5-10 effekter och hållt dig till dem under ett parti av filmen, och sen bytt till de nästa parti. Bra även detta, annars kan det bli lite plottrigt.. 06:58 var skönt t.e.x. ruskigt bra effekter kombinerat med var du filmat ifrån.
x Fonter: Mindre bra, jag har en polare som håller på mycket med fonter och så.. ska se till och säga till honom efter lite schyssta. Det jag störde på mig var att de såg ut som de var gjorda i mspaint :-
x Har skaffat mig en ny favorit låt.. sista låten i filmen.. mummsss
Jag var själv tyvärr inte på midway så realismen kan jag inte bedöma hehe, om du har gjort en id-t eller inte ;-) (och för er som inte vet vad jag menar så har de ibland en förmåga att överdriva... de hade nog kunnat få en torghandel i markaryd att se coooool ut med massa folk =))
Det enda riktigt dåliga med filmen är att jag inte är med i den och dansar... men det får ja la skylla mig själv för.. fast kunde du inte lagt in bilder från nån annan film i denna hoho =) |
|
|
| Dioxys |
mjo, håller med sipo det där med fonterna :)
du kunde hållt dig till midway logotexterna som du hade i teasern? ;)
låt valet var helt klart stabilt hurru! :)
tackar för filmen jag med! ;) |
|
|
| JayBee |
Jag har bara hunnit se den 1 gång. jag tycker inte det var den bästa filmen stefan har gjort för det är nog faktist "fokused" den blev nämligen en sann klassiker hos mig. men midway filmen är ruskigt grym trots det och klassar lätt ut "konkuransen" som typ stonefield (inget illa menat mot honom såklart men nån måste ju vara bäst :) ).
skit duktigt stefan och kul att du lägger ner så mycket tid för att ge till alla andra. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag tackar för den kritik jag får... possitiv och negativ... känns bra så länge det kommer lite i alla fall.
Vad gäller fonter å sånt så bryr jag mig inte de minsta... :toothless
Annars kan jag säga att jag har lagt ner sjukt mycke tid på film-fan... man blir rätt avtrubbad och tycker mest de e skönt att den e klar...
Feedback är tyvärr den enda belöning man får i bästa fall... :) |
|
|
| Dioxys |
| hahahaha, det där kommer från mannen som bl.a. fått festa med ferry corsten och en hel DEL previlegier pga sina filmer! ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|