|
|
| MaGiK54 |
| Wtf € 2,75 voor een muntje das ƒ 6,06 voor een biertje. En drie muntjes voor een flesje water das dan ƒ 18,18 tering, wat denken ze dat ze een tent op Ibiza hebben ofzo. Dan moet je zeker ook nog een vette entreeprijs betalen om binnen te komen ?? Mag hopen dat het partypubliek deze tent links laten liggen met dit soort prijzen. |
|
|
| Remy D |
| Tiesto draaide SUPER!!! Sfeer was helemaal TOP!! Publiek was ook TOP!!! Kortom heel vet feest. En water was gewoon 1 munt maar een rukker zoals JIJ naaien ze gewoon. :haha: :haha: :haha: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Remy D
Tiesto draaide SUPER!!! Sfeer was helemaal TOP!! Publiek was ook TOP!!! Kortom heel vet feest. En water was gewoon 1 munt maar een rukker zoals JIJ naaien ze gewoon. :haha: :haha: :haha: |
:rolleyes:
ik heb geen 1x water gehaald, heb het 1x gevraagd toen zei die 3 muntjes, toen ben ik aan de cola gegaan van 1 muntje. weet niet of jij een kaartje hebt gekocht, maar 20 euro voor een club is veels te veel en dan zou ik me zelf genaaid volen :toothless
edit: sorry had je avatar nog niet gezien, een objectieve mening kan je dan wel vergeten zie ik :tongue3 |
|
|
| eieregooie |
Ok... Het begon goed... Achterin de rij... ff bellen... VIP ingang :D Goed geregeld dus hehe...
Daar zijn we dan... heropening van de Lexion met grote nieuwe zaal... Nou, sorry, wat een lelijke zaal... slecht verlicht ed. Alleen op het stukje dansvloer voor de booth was het wel goed geregeld... De rest van de zalen zien er allemaal top uit! Waarom juist de grote zaal dan zo ranzig? Naja goed... Stephen aan het draaien... En dat deed 'ie ronduit slecht! Kutplaten en nog es heel slecht gemixed ook... Pas na een uur kwam de 1e leuke tune voorbij, nl. Firewall - Sincere En daar bleef het dan ook wel bij... Het was echt wachten op Tiësto, sfeer kut...
Om 2 uur dan eindelijk Tiësto... Vet druk dus maar beetje achterin de zaal wezen hangen, daar ging het wel... En eindelijk kwam er ook een klein beetje sfeer in de tent. Tiësto draaide top :) Veel onbekende tunes in het begin en die vielen wel in de smaak... Mijn 3 toppers van het moment kwamen ook nog voorbij (fictivision & phynn, radiohead en die zgn. tilt remix) dus dat maakte een hoop goed :) Hij draaide ook nog ergens halverwege een onwijs harde beukplaat... Weet niet wat het was, maar het was echt VET :D Geluid ook dik in orde :) Na Tiësto DIRECT weg gegaan haha...
Al met al nogal een afknapper dus, maar Tiësto maakte het nog een beetje goed :)
Owja, wat ik ook heel erg lomp vond was dat soort VIP deck dat ze hadden... Zag er echt niet uit... bah... En idd de belachelijk hoge prijzen, tuurlijk, discotheekjes zijn duur, maar dit ging wel beetje ver hoor... En er liep idd nogal wat kutvolk rond, maar ook een hoop gezellige mensen hoor :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by ahp2002
:rolleyes:
ik heb geen 1x water gehaald, heb het 1x gevraagd toen zei die 3 muntjes, toen ben ik aan de cola gegaan van 1 muntje. weet niet of jij een kaartje hebt gekocht, maar 20 euro voor een club is veels te veel en dan zou ik me zelf genaaid volen :toothless
|
edit: Ik ruk op je zielige houding hahaha.:haha: :haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|