return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Lexion heropent vrijdag: Tiësto

ahp2002
de champagne was lekker (veel gegraaid) en tot 11 uur gratis red bull/wodka gedronken, lester claessen draaide erg goed.. Stephen was bagger, toen kwam tiesto, die wel lekker draaide, maar voor mij was t feest toen afgelopen. veeeels te druk, benauwd en geen ruimte om te dansen... tsja tiesto he...

wel aardig aangekleed, locatie beetje vaag in een weiland. maar dan het grootste minpunt: het publiek. Ik voel me niet echt thuis tussen honderden bodybuilders steroiden coke en pillen snuivende/slikkende figuren. Damn, ik vond de sfeer absoluut niet relaxed.. Erg jammer...
Wel bizar mooie vrouwen waar uitgebreid mee gepronkt werd (en terecht ook wel)

Oja: 1 muntje = 2,75 euro
1 biertje = 2,75 euro
1 flesje water = 3 muntjes = 8.25 euro :whip: :whip:

Dj Jochen draaide wel ok.. half zes weggegaan. Ik was een andere keer ook al in Zaandam, De Hemkade, ook al zo'n drama publiek. Voor mij nooit meer Zaandam..

We hebben wel een paar vette clips van tiesto :)

Conclusie: mooie tent, muziek een 6,5 en absoluut een publiek waar ik me niet bij thuisvoel..

grtz,
arj1o1
wtf 2,75 euro voor een biertje maar dan wel gratis red bull
magrec
quote:
Originally posted by ahp2002
maar dan het grootste minpunt: het publiek. Ik voel me niet echt thuis tussen honderden bodybuilders steroiden coke en pillen snuivende/slikkende figuren. Damn, ik vond de sfeer absoluut niet relaxed.. Erg jammer...
Wel bizar mooie vrouwen waar uitgebreid mee gepronkt werd (en terecht ook wel)

Precies het probleem waarom ik zit te twijfelen om ook een keer te gaan. Ben nog nooit geweest en eigenlijk mag je dan niet oordelen maar die verhalen elke keer :eek: :p
ahp2002
quote:
Originally posted by arj1o1
wtf 2,75 euro voor een biertje maar dan wel gratis red bull

nee, tot 23.00 was het gratis zuipen (voor VIPs & genodigden). dus toen zijn we wodka red bull mixjes gaan hijsen natuurlijk. En champagne. Vanaf 23.00 was het dus die 2.75 voor een biertje/colaatje.
Biohazard
Ja dat is het typische Lexion volk. Hier in ons dorp hadden ze vroeger die Lexion After Parties met DJ Jose en Melvin. Daar kwam ook van dat anabolen sjonnie/ikhebteveelonderdezonnebankgelegen anita volk op af. :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland