return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Eftersnack: Devotion

SteveTranz4ever
Det som förstör mest vad jag har förståt är all den uppförstorade smutskastningen på kulturen från massmedia...

Sa jag de... bad om automografiering av Lekebusch, han blev hel glad å ryckte fram en vinyl å frågade oma jag hade just den... nej sa ju jag så fick jag den som han signade... hel glad å trevlig var han :)
Aendy
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Sen att de går lika bra att njuta av festerna utan droger, självklart, väldigt sällan som jag tar något när jag är ute.
Men att påstå att knarket "förstör" festerna är lite väl magstarkt från någon som inte varit på så många fester...

Jag har varit på några fler fester och tycker det är synd att folk inte kan hålla sig borta från sådana substanser. Jag blir fett med nojig när jag vet att det finns människor runt mig som för tillfället knappt vet vilken planet de är på.
St_Andrew
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Nej, nu får du juh fan ge dig med ditt jävla korståg! :mad:
Du var juh inte ens där!

Hela denna kultur är uppbyggd runt droger! Utan droger så skulle den här kulturen aldrig existera. Det var så den uppstod från början på Ibiza, i England och i USA.

Sen att de går lika bra att njuta av festerna utan droger, självklart, väldigt sällan som jag tar något när jag är ute.
Men att påstå att knarket "förstör" festerna är lite väl magstarkt från någon som inte varit på så många fester...

hehe korståg...

det jag menar är att det förstör dancekulturens rykte om folk ska knarka på festerna. Bra eller dålig drogpolitik spelar ingen roll det ger inge bra ansende om det är massa folk på vissa fester som bryter mot lagen...
staz
intressant diskussion här
http://www.tranceclubber.com/?page=...=15448&show=105

aendy, låter som du råkat ut för folk med en kraftig traditionell fylla ;)

andrew, på varenda krog och klubb finns det folk som bryter mot lagen, dock så är det större chans att det uppmärksammas i media när det händer på just EDM fester.. har t.ex. faktumet att ca 80% (läst ngnstans, ingen källa tyvärr) av besökarna på sensation är påverkade av illegala substanser gett festen ett dåligt rykte?.. tvärtom snarare..

(electronic dance music)
mindshooter
Finns en alldeles utmärkt tråd för att diskutera droger HÄR

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden