|
|
| WhiteRussian |
Above and Beyond spöar juh PvD med hästlängder, :D
Tycker det var kanske lite väl hög volym inne på trance golvet dock, det tjuter fan fortfarande i mina öron.
Jag hade skitkul iaf, även om de äckliga civarna var jobbiga att ha att göra med.
Det var fan längesedan snuten var så på som de var igår, kändes som Docklands '00 igen, :rolleyes:
Träffade massa TA som vanligt, kul att se de man inte träffat förut som Glorie och staz, :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
även om de äckliga civarna var jobbiga att ha att göra med |
du behöver ju inte lägga in värderingen "äckliga", de gör faktiskt bara sitt jobb, oavsett om man tycker att det är bra eller inte |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Tycker det var kanske lite väl hög volym inne på trance golvet dock, det tjuter fan fortfarande i mina öron.
|
behöver jag säga något här eller vet du redan vad jag tänker? :) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
du behöver ju inte lägga in värderingen "äckliga", de gör faktiskt bara sitt jobb, oavsett om man tycker att det är bra eller inte |
tja... har iofs aldrig stött på dem, bor ju i skåne, men efter vad jag hört så behandlar de ju folk fruktansvärt dåligt så jag tycker nog inte att det är fel att lägga till ett negativt attribut. bara den grejen att de kan ta folk från festen, tvinga dem att göra pissprov (vilket är en direkt inskränkning i den personliga friheten), och sedan bara lämna dem på station är förjävligt. Kan _möjligtvis_ tycka att det är okej om personen ifråga faktiskt tagit nånting, men när de tar människor som inte "knarkat" och förstör deras kväll så blir jag bara så jävla arg. Fy fan... |
|
|
| staz |
| quote: | | att färre vågar ha med sig knark till festerna |
det kanske är syftet, frågan är om det funkar.. svaret på det är väl detsamma som svaret på frågan om att göra nånting illegalt stoppar de som vill från att göra det? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|