|
|
| AC. |
Anlände runt 00:00 snåret, lite senare än vad jag först hade planerat. Träffar på Glorie nästan på en gång efter jag kommit. Har inte träffat henne på nästan ett år, kul att träffas igen! :)
Picotto börjar spela runt 00:20-00:30 skulle jag gissa på. Spelar en massa låtar jag inte känner igen. Står nästna längstfram hela tiden och dansar saom en tok och hoppas och nästan ber till gud att han ska spela Baguette. Tiden går och det är inte mer än en halvtimme kvar när jag plötsligt kan känna igen en vis väldigt kär basslinga komma krypand fram. BAGUETTE!!! Helt underbart, gåshud över hela kroppen och könner hur hjärtat börjar så så hårt att det nästan gör ont. Helt borta i mitt dansande och kan inte mer än att bara skrika rakt ut hur jävla grymt det är! Svetten börjar rinna på allvar nu och jag känner hur skjortan blir allt fuktigare och sitter klistrad mot huden. Efter denna, utom all tvekan, bästa upplevelsen på ett dansgolv så kommer ingen låt mindre än hongkong med dess vakra melodi i början och skön dunkande bass. Extas igen!
Tröffar som vanligt på Mindshooter men inga andra från TAav någon konstig anledning. Tror iofs jag såg både vitryssen och steve men tog mig aldrig mod att hälsa feg som man är ibland.
Kvällens bottennapp var dock de civvare som tog in mig och min vän för att snacka. Till en början ville de inte visa ID-bricka och hotade dessutom med att slå mig på käften. Kan förövrigt nämnas att min vän som de i första hand var intreserad av varken hade tagit droger eller ens druckit någon alkohol, han skulle köra bil hem...
Tack och godnatt. En trött AC. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Just hemkommen...
Har haft så satans kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack till arrangören som fixat det här !!!!!
Kan bara säga att allt var bra... okej en sak var lite mindre bra men de gick att leva med, att det var sjukt varmt på trancegolvet men de va ju bara dricka vatten så löste sig de...
Fan att man missade både Baguette & Hong Kong.... bläää
ja de va fler stackare som blev inplockade av civilare... Lonne, Impulze och två andra jag känner... sjukt men okej dom gör väl sitt jobb.
Dom kom fram till mig två gånger å bara glodde mig i ögonen... andra gången sa han typ efter att ha stirrat in i mina ögon.
"Har du tagit xtc ikväll ?"
"Nej jag tar aldrig droger, jag dricker inte ens alkohol ikväll för jag e förkyld och jag kör bil"
"Dina pupiller e lite på gränsen"
Då vända han sig om och då gick jag bara...
them... skulle aldrig ta droger, märker dom inte på ens sätt att tala och kroppsspråket att man talar sanning ?
Dom verkade ju helt klart nojjiga...
Men iaf. kram på er
Tack för mig & go´morron // Steäeveäe mé Lloyden |
|
|
| -=Kotten=- |
Grymt sjysst fest...alla klaga på civilare fast själv så klara man sig fint...va bara packad ändå :)
Vet e fan va dom fick för sig på trancegolvet sista timmen....va helt galna...körde typ 130db så man inte kunde va där....sa till dom men dom verka helt bort...."ju högre desto bättre" typ...skumt...lät förjävligt...
annars...allt som allt...helt ok fest...träffa satans mycket folk som man inte sett på ett tag.. :) |
|
|
| hustler |
Jo det var ett jävla drag! Picotto var bra men hans val utav låtar kunde varit bättre, man hade hoppats på lite mer "klassiker". Men det var ok, trance golvet var också ok förutom att det var SÅ jävla varmt. Civilarna som folk nämner lite här och var såg jag aldrig. Konstigt.. Synd att dem ska besvära folk men dem gör ju bara sitt jobb.
För er som såg så var det jag som var uppe och shakeade på "podiet" framför Picotto ett antal gånger.
Ha d bra!! |
|
|
| JayBee |
ööhh... uuh!
fan när klockan var ungefär 12 så sträckte jag ryggen men jag var endå kvar tills de stängde, nu när alkoholen har avtagit känner jag hur jävla ont min rygg gör. jag kunde inte ens ligga på sida i sängen.
min poolare vart tagen av civilarna men han hadde inte tagit droger. Jag hajar inte hur de kan göra så. han betalade sina 300 och sen blir han tagen på en gång även fast han inte tagit droger ju.. där försvann 300 och hans kväll... fan jag skulle typ stämma polisen eller nått.
jobbigt värre var ju att jag blev så pass svettig att man kunde krama ut mina kläder (detta händer alltid) och det var som sagt skit varmt men sen när de stängde så blev det iskallt. jag tackar Treo för att jag fick låna hans tröja, vore det inte för honom hadd jag nog inte klarat hemresan. tänk er själva en dygnsur tröja när det är iskallt ute. dessutom fick jag skjuss av min poolares farsa, TACK! fan tur i oturen :)
det var annars jävligt kul altså. ett tag så var jag på golvet framför mauro men för det mesta hängde jag med above&beyond. de är riktigt schysta grabbar :) fick en signerad vinyl av dem :)
nu sitter jag här och snackar med treo, han hälsar :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|