|
Kai Tracid @ Linköping, 13e december
|
|
|
| Sand Leaper |
| Hmm hvordan i all verden skal Kai passe inn i den lineupen der? Er jo bare melodiøs trance over hele, hvis ikke Envio spiller hard trance også... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå. |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by Dioxys
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
13dagar innan min 18-årsdag!!! |
D e ju 16 åldersgräns ? ! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå. |
tror iofs att dom flesta kommer att vara på Tracid golvet när han lirar ;) |
|
|
| MojjMojj |
| Då är det bara att fixa biljett då :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|