return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december

Powell
quote:
Originally posted by staz
ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant.

sväng förbi varberg också, så hakar jag också :D, nee, men det vore kul att sticka dit ... fast ganska långt bit att åka .
Mario_GX
tjenare alla...då ses vi på lördag då :) en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum ;) lite hjälp hade varit nice...

//dj m
Glorie
quote:
Originally posted by Mario_GX
tjenare alla...då ses vi på lördag då :) en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum ;) lite hjälp hade varit nice...

//dj m

grymt! kommer du oxå :) se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.

vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången. :)
Mario_GX
quote:
Originally posted by Glorie
grymt! kommer du oxå :) se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.

vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången. :)

jag kommer med bil med 4'a andra festglada människor :) men hur sent ska informationen läggas upp? för vi kommer åka runt 1-2 tiden från helsingborg, och de vore synd ifall ja inte hinner få reda på samlingstiden :)

och tack för kartan förresten, den va perfekt :)
Glorie
hmmmmm......

speltiderna:
Envio & Endre 22:30-01
Kai Tracid 01-03

helst skulle vi behöva träffas mellan 21.30-22.30 :) problemet e att jag inte vet när jag ska jobba, fastän jag har tjatat i hjäl mig efter information :p men det löser sig... jag vill INTE missa en TA-meetup :p

men jag postar nån tid dagen innan, alltså på fredagen så kan ni kolla då :)

ev. platser för en träff kan va (som vanligt :) ) till höger om dj'en... baren eller så :) man måste ju kunna prata oxå, så jag tycker kanske inte dansgolvet e ett så ultimat ställe.. ska försöka få lite karta över stället :) hmmmm :) eller iofs.. jag kan ju gå dit i morgon och kolla läget :p

vassegooo för kartan förresten :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden