return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december

Pjox
Steve : Så det kommer så pass lite folk härifrån är för att bussen kommer när det börjar? Och inte för att krysningen är när den är? Låter bra :)
Pjox
Ja jag vet. Undrade bara om det va därför det va så lite folk. Eftersom jag vet att bussen kommer dit 21,00 så vet jag oxå varför det kanske inte blir så mycket förfest hos Glorie...
Glorie
hmmm... aaa, såg precis att bussen anländer till NH (inte till resecentrum) 21.00, hemfärd vid 03.30. då ses vi där inne.

Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? :p åker du med tåg lr bil upp?
SteveTranz4ever
Jag och en polare kommer att bila ner i alla fall och ser till att åka i god tid... Polarn e dessutom Linköpingsbo från början så han kommer hälsa på sin familj :). Så vi hittar på nåt skoj vi som blir... antingen hos dig Glorie eller så drar vi på nån pub typ.
Glorie
förstå vilket drag det kommer bli. :crazy:

steve.. ja antar att de e bättre att ni parkerar bilen där din polare bor.. (gratis parkering då antar ja) för utanför mig kostar det pengar.. men det är visserligen överkomligt. vet du var i lkpg han bor.. bor han inte i centrum ere kanske inte så bra att parkera där.

vet inte än när ja ska jobba =/ i vilket fall som helst ligger cirka...6-7 pubar ett stenkast från NH

15 dagar kvar :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden