return to tranceaddict

*suck*

n0bben-
vi har visst en trogen anhängare kallad OscarP som kanske inte var helt smart, när han rekommenderade **********på ****** forumet.

borttagen

för er som inte pallar koppar jag ..

--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by OscarP
Det finns den bra ***** som heter ********, den är dock rätt privat.

Testa att göra en sökning www.tranceaddict.com forumet!

--------------------------------------------------------------------------------

som sagt, det sista vi behöver på TA är en massa leechers som bara reggar för att få tillgång till ******...

no offense, men vad sjutton tänker du med?
ice_key
*******?? hmmmm är aldrig inne på den hubben, är ett jävla jobb att komma in där o skit, håller mig till andra bättre hubbar :) :) :)
dbl
sånna som bara reggar på TA och på direkten söker till det ska inte komma in.

finns dem som kommit in i den fastän dem har postat lite, men ska dem egentligen inte få.

så borde egentligen inte göra någon skillnad, men ganska dum post
chjo
Jag har haft konto till ******** i snart 2 år.. kolla när min anv. reggades :eek:
Användarna kollas inte upp jättebra vid uppläggande av konto tyvärr.

(Det var iof inte under denna anv. jag reggade, men jag borde inte ha fått komma in då jag inte hade jätte mkt poster)
mindshooter
Finns en ny regel på TA som säger att alla trådar som handlar om detta ska tas bort, detta för att TA inte har någon som hellst koppling till ämnet i fråga. Det är ett fristående projekt med en fristående hemsida. Väljer att inte slänga tråden för att ni ska kunna se detta.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden