return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
Slecht Geluid In Clubs/Feesten

Bouma-Bros
Steeds vaker hoor ik mensen kritiek uiten op het slechte geluid in clubs of op de grotere feesten/festivals. En terecht.

Gisteravond bij Invited in de Cruise Terminal in Rotterdam was het geluid ook weer van beroerde kwaliteit. Een slechte zaak vind ik, want als je ziet wat je tegenwoordig neerlegt voor een kaartje dan vind ik dat je daar ook iets voor terug moet krijgen. Een goed geluidsysteem is in mijn ogen 1 van de belangrijkste criteria om een feest te laten slagen.

Hoe denken jullie hierover?

En in welke clubs/feesten is het geluid wel goed en waar volgens jullie juist heel slecht?

Sido
SnuggLe
Gisteren was het wel slecht ja, veel gekraak, en niet superhard!

Het Paard in Den Haag schijnt super te zijn.
De asta is wel kut. Kwaliteit is goed, maar te zacht, alleen in het midden is het oke.

Duitsland, DAAR is de kwaliteit goed, en echt SUPER SUPER hard!:) Mayday rocks!
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren was het wel slecht ja, veel gekraak, en niet superhard!

Het Paard in Den Haag schijnt super te zijn.
De asta is wel kut. Kwaliteit is goed, maar te zacht, alleen in het midden is het oke.

Duitsland, DAAR is de kwaliteit goed, en echt SUPER SUPER hard!:) Mayday rocks!

Grappig dat je de Asta noemt. Ik lees overal reports over John Digweed vorige week in Asta dat het geluid juist knetterhard stond. TE hard, was gewoon lelijk heb ik begrepen. Of het is Diggers geweest die de schuif helemaal open heeft gedraaid, kan natuurlijk ook... ;)

De club met het beste geluid is voor mij Space op Ibiza. Mayday had ook een super goed soundsystem. Verder Amnesia op Ibiza en Godskitchen in Birmingham. In Nederland helaas vaak onder de maat, zou te maken kunnen hebben met het feit dat de clubs hier te weinig geld investeren in het soundsystem....
Original
Afgelopen dinsdag op een feestje in de escape vond ik de muziek ook al niet echt hard staan, tot op de laatste 2 minuten toen Gielen ineens de volume knop gevonden had. toen kon je de bass ook nog ff voelen.

Daarintegen vond ik de op de afgelopen Mysteryland bij de Q-dance Stage het geluid echt hard en zuiver.(mischien omdat er een berg achter stond ofzo)

Gekloot met het geluid is btw helemaal irritant. Van hard naar zachter en dan weer harder, boxen uitzetten etc. zoals bij TIC.
Maarja dat heeft ook weer te maken met de vergunning/ max. aantal decibel.

En inderdaad ja voor de prijzen van tegenwoordig verwacht je wel kwaliteit.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Grappig dat je de Asta noemt. Ik lees overal reports over John Digweed vorige week in Asta dat het geluid juist knetterhard stond. TE hard, was gewoon lelijk heb ik begrepen. Of het is Diggers geweest die de schuif helemaal open heeft gedraaid, kan natuurlijk ook... ;)

De club met het beste geluid is voor mij Space op Ibiza. Mayday had ook een super goed soundsystem. Verder Amnesia op Ibiza en Godskitchen in Birmingham. In Nederland helaas vaak onder de maat, zou te maken kunnen hebben met het feit dat de clubs hier te weinig geld investeren in het soundsystem....

Dan moet ik dus vaker naar de ASta :) Keren dat ik er was viel het me tegen! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland