|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Obi
Op kantoor maak ik (samen met iemand anders) de websites van ID&T. Dus ID-T.com en alle event-sites (zoals sensation.nl, mysteryland.nl enz).
Op de evenementen maak ik foto's en daarbuiten nog wat algehele coordinatie. Op Sensation bijvoorbeeld heb ik de Special Treament gasten opgevangen 's middags en op Mystery Land heb ik het personeel van de internetstream begeleid.
Op Trance Energy ben ik foto coördinator, dwz dat ik de fotografen instrueer. Ook zal ik de fotodames van 538 begeleiden :whip: ;) .
Ook houdt je de boel natuurlijk altijd een beetje in de gaten, bijvoorbeeld of bardames (als Miss Proximus bijvoorbeeld :p ) niet gratis drankjes aan het weggeven zijn -> op staande voet ontslag betekend dat :D . En je bent natuurlijk altijd een aanspreekpunt van ID&T voor personeel en bezoekers.
Duidelijk..? [/B] |
Ja hoor, duidelijk zat. Enne....wat vangt t nou???:p:D:D Of mag je dat niet zeggen van papa Duncan?:p
En wordt je dus ontslagen ook als je maar één drankje gratis weggeef??? |
|
|
| Dj Alpha |
Zeg Obi,
Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen :D:D
ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo :p:p:p j/k |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Nee ik kon geen TTT krijgen...dus had ik een proef examen maara het telt nergens voor ....maar je oefent alleen....wel handig ..ik heb geen vrijstelling ofzo
maar dat maak ni uit kost alleen meer tijd op je egte examen.....hehe
Ik doe een 10 daaags cursas...ik begon vorig week maandag
en ben volgende week klaar...heeeeeeeeel chill
Ik moet om 7uur lessen en om8:30 ofzo afrijen |
zoiets wil ik ook, hoeveel uur rij je dan op één dag?? zoiets wil ik meteen na mijn verjaardag............15 juli jarig, en de 25ste mijn rijbewijs:D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
En wordt je dus ontslagen ook als je maar één drankje gratis weggeef??? |
Niet gebeurd op Shockers :P
Maar hij maakte ook een geintje, want ik geloof dat de drankenomzet gewoon voor de cateraar is; daar heeft ID&T dus noppes mee te maken :)Mocht ik t fout hebben: kom mij dan s wat vaker controleren "Obi", dan mag je me ff op m'n vingers tikken ;) WOEI!!!!!!! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Zeg Obi,
Jij bent van ID&T duz jij gaat ons vast heel veel informatie geven aan ons over de ontwikkelingen :D:D
ff een blauwprint geven van een feest en aanwijzen waar je zo naar binnen kan lopen ofzo :p:p:p j/k |
Nee, die gozer komt alleen maar vertellen hoe geweldig Sensation wel niet zou worden :D:D:D:p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|