return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 
Laat jezelf zien....

raoel
quote:
Originally posted by Henkie_henk
whahah raoel.. misschien kunne new wave en ik die wel gebruike voor onze site "verknaakt" hehe :)

K zou der maar een niet rechtsklikken scriptej ingooie (kan je ook omheenkome)

Rlxt werk heb je wel hey obi.. ik zou die oordoppies maar inlijme..

Hey Raoel.. die fckng Raay heeft een fckngigerere bak zeg.. dikke patserbak! Da wil ik ook!

DOet ie et of doet ie et niet?

heh heh :D:D:D:D:D FUN

Ik zal um vertellen dat er mensen zijn die dit geloven.
Hij heeft BTW vandaag zijn eerste autorijles. Dus dat duurt nog wel even voordat ie er zelfs in zou mogen rijden al was die vette mercedes van hem.

Het is wel een brute bak ja. Hij zou wilen dat ie die had.

Ik moet trouwens volgende week dinsdag afrijden. Hoop echt wel dat ik het haal, lijkt me vet relaxed als je je rijbewijs hebt.

En er zullen heel wat vernaakte pics op komen, believe me!!! Ook van mij, maar gebruik die maar niet ;)

Laat het wel weten als er foto's op staan.

www.blankenberge2001.f2s.com
Nastra Azzurro
WHEHEHE

Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder

Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO

CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe

nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...

ken ni w8en
Ding Chavez
Och man, een rijbewijs hebben is zo lekker :D Gister de bandjes van een leenauto bijna helemaal opgerookt, maar da moet je natuurlijk niet in de auto van je pa doen! :p

btw die leenauto was een citroën BX uit '88... ziet er niet uit maar de wieletjes blokkeren gaat errug makkelijk ;)
Henkie_henk
FF kijke ik kan pas gaan zakken voor me rijbewijs..rond 12 aug d8 ik.. dat soort dingen weet ik altijd heel goed.. wanneer moet je weer naar school... eeeeehh.... wanneer was dat afspraakje.. zaterdag 10 over 1 :)
raoel
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
WHEHEHE

Ik moe volgende week dinsdag ook afrijen man WHAHHA..... Wel om 8uur sochtends man,,,,das minder

Ik had vandaag een proef examen.....GESLAGD WOOHOO

CUm Laude... De meeste slagen ni op proefexamen bij me instructeur. Dus het zit gebakken....Ik weet nog vorige week zat ik nog te kloten met die fukkin borden en kijk techniek...nu is het gewoon natuurlijk man hehe

nog 4 dagen les en dan ben ik er woohoo...

ken ni w8en

PHAT

Samen op de dezelfde dag op voor je rijbewijs. Ik moet om 9:50.

Ik heb ook al zo'n proefexamen gehad. Wij noemen dat een TTT (tussen tijdse toets) Ik heb ook al vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen.

ik moest vanmiddag weer voor het eerst lessen sinds 30 dagen vanwege de vakantie. En het was wel terring klote. ik moest ontzettend wennen, daar kwam ook nog eens bij dat ze deze keer een andere auto bij hadden dan normaal.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland