return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
We stoppen er mee.

DJ_Massive
Zoals velen van jullie misschien al gemerkt hebben gaat het niet goed met het Holland Forum. Ongeveer 1,5 a 2 jaar geleden beleefde dit forum zijn hoogtepunt al, waarna het meerdere keren in een dal is geraakt. Ondanks dat we er steeds weer bovenop kwamen hebben wij (moderators en de oude garde) unaniem besloten om er mee te stoppen.

Uiteraard doet dit ons best wel een beetje pijn, aangezien sommigen hier al meer dan 2 jaar zitten, en behoorlijk wat tijd op het forum gespendeerd hebben.
Wij zijn ons er van bewust dat er de laatste tijd een hoop nieuwe mensen zijn bijgekomen, die zich waarschijnlijk totaal niet bewust zijn van hetgene dat gaande is en was, voor deze mensen is het zeer spijtig dat we er nu mee stoppen, maar er moest een beslissing genomen worden.

Het is duidelijk dat er veel agressie op het forum is de laatste tijd. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar threads die door bepaalde personen binnen de kortste keren omgetoverd worden tot ban-threads, gescheld, gerespecteerde forummers worden belachelijk gemaakt, et cetera.

Jullie hebben nog tot 1 Oktober om op deze thread en op andere threads te reageren, daarna zal dit forum gesloten en verwijderd worden, inclusief alle posts.

mvg,
de oude garde van het Holland Forum
MaGiK54
Is dit serieus ?!? Lijkt me meer aan een mod om dit te melden.
tango
Mjah, ik zit hier nu bijna 3 jaar op het forum. (toen er bijna alleen nog een music discussion was) Dus ik reken mezelf wel tot 'de ouwe garde' maar ik weet van niks?

Beetje sad dit :conf: :(

grtz,
TNG
Afghang
Zonde...

Ik post hier nooit maar ben zwaar actief op #taforum en
ik moet zeggen dat de sfeer DAAR ook beter is geweest...

Greetz,

AnSaNd
Hitman
het is nog geen 1 april hoor...:D

zou wel jammer zijn:nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland