|
|
| Creamfields23 |
| Volgens mij verveelt iemand zich en verlangt ie naar billenkoek |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Hitman
het is nog geen 1 april hoor...:D
zou wel jammer zijn:nervous: |
Hey jij was toch ziek???????:cool: |
|
|
| raoel |
Van zulke topics wordt ik dus pas echt moe.
Deze lokken dalijk weer reacties enzow uit omdat het weer helemaal nergens over gaat.
Als dit nou gepost werd door een mod...
En zelfs dan had ik nog mijn twijfels want ik neem aan dat swamper er wel een announcement van zou maken.
Mocht dit wel een serieuze topic zijn, kan dat bevestigd worden door een MOD, zo niet, sluit dergelijke onzin... |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
Zoals velen van jullie misschien al gemerkt hebben gaat het niet goed met het Holland Forum. Ongeveer 1,5 a 2 jaar geleden beleefde dit forum zijn hoogtepunt al, waarna het meerdere keren in een dal is geraakt. Ondanks dat we er steeds weer bovenop kwamen hebben wij (moderators en de oude garde) unaniem besloten om er mee te stoppen.
Uiteraard doet dit ons best wel een beetje pijn, aangezien sommigen hier al meer dan 2 jaar zitten, en behoorlijk wat tijd op het forum gespendeerd hebben.
Wij zijn ons er van bewust dat er de laatste tijd een hoop nieuwe mensen zijn bijgekomen, die zich waarschijnlijk totaal niet bewust zijn van hetgene dat gaande is en was, voor deze mensen is het zeer spijtig dat we er nu mee stoppen, maar er moest een beslissing genomen worden.
Het is duidelijk dat er veel agressie op het forum is de laatste tijd. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar threads die door bepaalde personen binnen de kortste keren omgetoverd worden tot ban-threads, gescheld, gerespecteerde forummers worden belachelijk gemaakt, et cetera.
Jullie hebben nog tot 1 Oktober om op deze thread en op andere threads te reageren, daarna zal dit forum gesloten en verwijderd worden, inclusief alle posts.
mvg,
de oude garde van het Holland Forum |
Het heeft toch niets te maken dat ik mij uitgelaten heb over mijn BUMA/Stemra verleden
:conf: :gsmile: |
|
|
| Remy D |
| Massive zielig trutje!! Rot dan op HAHAHHAA en neem die zielige mods mee!!!:haha: :haha: :haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|