return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Simpel vraagje, plz help me ff

TranceFool
Ja mensen ff een simpel vraagje. Ik heb nu met mixmeister een CD'tje in elkaar geflanst. Heb em opgeslagen en nu is het dus een groot bestand. Jullie voelen em al aankomen---> Welk programmaatje moet ik nu gebruiken om em nummer voor nummer te splitten. Heb op downloads. com gekeken, maar weet nu niet precies wat ik nodig heb. Dit zal vast wel al 100x gevraagd zijn, maar ik weet het dus niet. Help me ff

THANX!!!!:)
New Wave
Als het goed is.maar dat weet ik niet zeker.....denk het hast wel.........maaruh op de front page van TA.com staat software en daar ken ej een MP3 cutter downloaden.........veel plezier met kutten :-)
greetzz
TranceFool
OK bedankt he, eigenlijk nooit gezien dat ze dat hier hadden, ik ga idd es ff lopen kutten:D

Latuurrzz....
raoel
Je kunt ze met die MP3 cutter van deze site in stukjes verdelen, maar er zijn nog veel fijnere en betere volgens mij.
Ik ken er zo geen, maar als je een of ander proggie gebruikt krijg je zeker geen happeringen.

Maar ik weet niet met welk proggie je brand???
Maar ik heb NERO en ook met nero kun je een lange mix in stukjes verdelen, en als je dan de pauze tussen de nummers op "0" zet loopt ie ook vloeiend over.

W8 maar ff op replies van degene die hier meer verstand van hebben.
Jukx
quote:
Originally posted by raoel
Je kunt ze met die MP3 cutter van deze site in stukjes verdelen, maar er zijn nog veel fijnere en betere volgens mij.
Ik ken er zo geen, maar als je een of ander proggie gebruikt krijg je zeker geen happeringen.

Maar ik weet niet met welk proggie je brand???
Maar ik heb NERO en ook met nero kun je een lange mix in stukjes verdelen, en als je dan de pauze tussen de nummers op "0" zet loopt ie ook vloeiend over.

W8 maar ff op replies van degene die hier meer verstand van hebben.

kan je dat Nero ergens downloaden trouwens??? het klinkt wel handig namelijk!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland