return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 
ID&T.com: The Best 500 Ever

moogwai
Toch wel een erg varierende lijst met allerlei verschillende dance genres... en we zitten nog maar in de onderste regionen. Ik bedoel dit is zeker wel 100x betere muziek dan wat ze overdag bij ID&T draaien.
Cosmic
Ik zit nu te luisteren, maar ik hoor hardstyle?:eek: Dan zal dit wel niet de top 500 zijn neem ik aan....

edit: het begon om 1900 uur weer
Evil_E
Waarom zou hardstyle niet in de top 500 kunnen zitten?
Is toch ook dance?
ahp2002
signum - push trough op 299

wat een grap.
Phat B
Ja prachtig initiatief, maar zulke lijstjes zijn altijd tijfelachtig.

voorbeeld: tim deluxe - it just won't do staat ergens onderin terwijl het toch een van de zomerhits van 2002 was (vind ik dan) terwijl zn laatste single Less talk, more action stukken hoger staat...

of platen als Don't wake up the policemen van JXL of Dana - Excuse me staan er nu ook al in. Kan je beter een regel instellen dat de plaat minimaal 1 jaar oud is, net als ze bij de top 100 allertijden doen. Voorkomt een hoop nepclassics die er volgend jaar toch weer uit zijn.
probleem is dat Motorcycle er dan nog niet in zou mogen :nervous:

nog ff stiekem mn top 5 tussendoor:
05. Dj Jean - Madhouse (Mark van Dale with Enrico remix)
04. Junk Project - Control
03. Lotus - Within or Without you (Mr.Sam Travels to New York remix)
02. Motorcycle - As the rush comes (Gabriël & Dresden Sweeping Strings remix)
01. Delerium - Silence (Dj Tiësto's In Search Of Sunrise remix):crazy: :tongue3 :tongue2

da moet toch wel lekker gaan denk...:whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland