return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 
ID&T.com: The Best 500 Ever

Ries'79
quote:
Originally posted by Magic83
Verder lekkere nummers gehoord hoor zoals simulated en mary go wild :)

GROOVEYARD MGW vind ik nog steeds zo super! Dat is nou een classic!!!

verder is die hele lijst een groot marketing , Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden! Je kan ook niet spreken van 500 classics in de dance, daar is de muziekstrooming veelste jong voor! Begin eerst maar eens met een 50 tal of zo. en inderdaad min 2 jaar oud! zien we weer verder of 643 traffic weer zo hoog staan. denk het niet de mensen die gestemt hebben hebben weinig fantasie!

HAPPY NEW YEAR BTW
basvh
quote:
Originally posted by Ries'79

Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden!

Al paar jaar volg ik beetje de top 2000. Vind er opzich wel relaxte/mooie nummers instaan. Tis niet zo dat ik heel de dag radio 2 aanheb maar af en toe luister ik wel mee. Toch viel het me altijd op dat er geen dance nummers in die lijst stonden zoals bijv born slippy. Na een krantenbericht van deze week weet ik waarom. Eigenlijk is die top 2000 1 grote fake zooi. De stemmen worden wel geteld, maar stel dat bijv born slippy het aantal stemmen zou krijgen voor plaats nummer 100 dan zou die in de uitendelijke lijst niet worden meegenomen. Waarom niet? De doelgroep van radio 2 zijn vooral veel 40 ers en daarboven. Die houden over het algemeen niet van hardere muziek dus deze nummers worden niet in de lijst opgenomen! Echt vet nep dus, je kan dus totaal niet spreken over een top 2000 allertijden. Misschien dat meerdere mensen dit hier al wisten maar ik kwam er pas van de week achter
Phat B
Dat slaat dus idd nergens op ja. Maar dan staat Coldplay - Clocks weer wel gewoon in de top 30, net echt:rolleyes:

maar wa betreft id-t 500, volgens mij heb id&t zelf flink lopen kloten aan de lijst. Nummers die een hoge draaifrequentie hebben op id-t staan allemaal stikhoog (Andain-Beautiful things, Hardsoul - Back together enz.)

Motorfiets - ATRC staat over een paar jaar nog wel in de top 10 denk, maar dat mag ook wel!:happy2: Onderwereld - geslipt geboren vind ik persoonlijk zeker niet de beste, deze staat naar mijn mening op 1 dankzij ene blondkop Johan G. Die draait em altijd en overal :nervous:
Hij is een typische id-t dj: ontzettend commercieel bezig zijn en lekker idr1 achter zich aan laten lopen

ach, verkiezingen zijn altijd scheef, de gene wint die de media achter zich heeft (Idols, Bush jr., Pim Fortuyn, DJ-mag top 100, id-t dance top 500, radio 2 top 2000, tmf awards en ga zo nog maar een paar uur door)
Crizzy
quote:
Originally posted by Ries'79
GROOVEYARD MGW vind ik nog steeds zo super! Dat is nou een classic!!!

verder is die hele lijst een groot marketing , Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden! Je kan ook niet spreken van 500 classics in de dance, daar is de muziekstrooming veelste jong voor! Begin eerst maar eens met een 50 tal of zo. en inderdaad min 2 jaar oud! zien we weer verder of 643 traffic weer zo hoog staan. denk het niet de mensen die gestemt hebben hebben weinig fantasie!

HAPPY NEW YEAR BTW

Klopt niet helemaal,
Ik heb namelijk ook gestemd op de top 2000. Je mag dan 10 nummers kiezen uit een lijst van ongeveer 3000 nummers. Van die 10 nummers mag je 1 nummer kiezen dat niet in de lijst staat. Dan is de top 1000 van Veronica toch nog iets beter.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland