|
|
| DJ_Massive |
dit soort top zoveel's slaan nergens op
zo'n top 500 zegt helemaal niks, de oudere generatie stemt op de oude platen die door hen (en anderen) als "klassiekers" bestempeld worden, de wat jongere generatie stemt wat meer op de nieuwere platen (logisch eh) en de breezergeneratie stemt op tiesto (ja is toch zo), om het maar even snel en simpel te zeggen. IMO kan je geen top zoveel samenstellen, zeker niet met zoveel verschillende stijlen muziek, voor de een is de nummer 1 uit de lijst ook de beste, voor de ander is nummer 157 het beste, en voor Glaniskanis misschien wel nummer 430, je weet maar nooit.
dus aan mij niet besteed dit soort dingen, niet dat iemand er iets om geeft waarschijnlijk maar moest ff iets typen :p |
|
|
| raoel |
Tja, dit is altijd zo moeilijk!
Ik heb geen top 5, ik heb zelf wel een persoonlijk top 500 :)
Komende tijd ga ik mijn nummers op mun PC weer eens allemaal ordenen en beluisteren. Alle top nummers ga ik extra backen op mp3 CD's ofzow.
Mijn top 5 (ik kom er nu ff op):
S.H.O.K.K. - Isnt It All A Little Strange (Krazy Nut Remix)
Vengaboys - Kiss (Airascape Remix)
William Orbit - Barber's Adagio For Strings
Push - Strange World (2000 Remake)
Yoji Biomehanika - Look @ The Heaven
Willekeurige volgorde overigens
Geen van deze platen heb ik op plaat, dus als iemand ze wil verkopen of weet waar je ze kunt krijgen. PM me ff!
[edit]
en mensen, blijven toevoegen, ik kom in dergelijke topics altijd wel weer een paar geweldige nummers tegen die ik nog niet had
[/edit] |
|
|
| total woot |
1) Way Out West - Mindcircus ( G& D Remix)
2) Delerium - After All (Jaron Inc. Remix)
3) William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Tiesto Remix)
4) Delerium - Silence (Tiesto Remix)
5) Felix - Don't You Want Me |
|
|
| TranceFool |
| haha hier ga ik echt niet aan beginnen, dat kan ik echt niet |
|
|
| Jappio |
1. Dj Tiesto - Magik Journey
2. William Orbit - Barber's adagio for strings (Tiesto Remix)
3. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix)
4. Young Parisians - U Write The Rules (Solar Stone Remix)
5. Gabriel & Dresden pr. Motorcycle ft. Jes - As the Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
Dat was m. Eigenlijk alleen maar nummers van de laatste paar jaar maar goed dat is mijn trance-historie :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|