|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by TrancE_GyLLe
hehe,, Det kan _Aldrig_ bli för mycket dj scot project!!! enligt mej iaf.. killen är ju kung... ser rätt ball ut åxå :rolleyes:
ser verkligen framemot denna mix... men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch... |
Ja sa inte att Scottan var dålig... men för mycket av det goda är inte bra :) |
|
|
| TrancE_GyLLe |
nja... altså jag tycker d inte gör nått.. scots remixar är ju inte så lika varandra.. han variar ganska mkt... så många på samma mix är bara positivt......
skönt att du inte tyckte han var dålig.. vissa tycker han gör för hård trance.. men inte jag å du å säkert många många fler tycker det är aldeless lagom med hårt.. :D :D :D :D |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Vizay
mer whine från rebel9 verkar iaf inte va så svårt å hitta... :rolleyes: |
det e ju tur att någon vågar yttra sig lite kritiskt. hade ju varit lite väl blåögt att sluka allt. |
|
|
| ice_key |
men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch... |
Är inget fel på det, är du en som sitter med BBB lr Sunet?
Mig kvittar det totalt, har Bostream 0.5Mbit ADSL, har goooooooooottttt om tid oxå :p BTW sitter jag med 800GB med min slöa lina :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Nyx |
Jäkligt skön mix, Scul..har plågat grannarna med den en bra stund nu! :clown:
vilken låt är det vid 51:20 nånting?..den är iaf grymt bra! :D
men d går ju sååååå slött allt ladda från TA...59K/s!! usch usch... |
ladda från TA? det är snarare sculs server som är seg isf..kom också bara upp i max 60 när jag tankade..verkligen jobbigt :rolleyes:
nja... altså jag tycker d inte gör nått.. scots remixar är ju inte så lika varandra.. han variar ganska mkt... så många på samma mix är bara positivt......
skönt att du inte tyckte han var dålig.. vissa tycker han gör för hård trance.. men inte jag å du å säkert många många fler tycker det är aldeless lagom med hårt.. :D :D :D :D |
dj scot project är en av mina gamla favoritartister..han gjorde jäkligt bra produktioner och remixar ett tag, men nu tycker jag att han har hamnat i en neråtsvacka..han borde plocka fram 303:n och köra med riktig hardtrance som förr..(det ska låta såhär eller såhär) :happy2: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|