return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
[DJ] Hoe hoog is de gemiddelde DJ tafel

raoel
Ik ga mijn kamer opnieuw inrichten en ga daarvoor zelf een bureau maken en tevens een fatsoenlijke DJ tafel.

Nu vraag ik me dus af hoe hoog de gemiddelde DJ tafel is.
Hoe hoog is deze in disctoheken/clubs

Jullie zullen zeggen, maak um zo hoog zodat je het zelf fijn vind.
IDD, is ook wel zo, maar ik maak um graag zo hoog zoals ie "normaal" hoort te zijn.
Dan is het niet ineens anders als je ergens gaat draaien.

Ik zet mun decks wel eens op "onze aanrecht". Dat ding is zo'n 90cm hoog, de bovenkant van de platter staat dan op een hoogte van zo'n 99cm. Daar staan de decks op. Dit vind ik een aardige hoogte, maar voor mijn gevoel zouden ze iets lager mogen staan. Tussen de 90 en 95 cm lijkt mij wel fijn...

Nu heb ik volgens mij al ooit gelezen is dat de stndaard hoogte van de bovenkant van de platter tussen de 90cm en 100cm zou moeten zijn.
Was dat onzin of zijn daar "echte regeltjes" voor?
Blik
mij zelf lijkt het het fijnst als die iets lager zou zijn als een aanrecht, rond de 100 cm inderdaad dus
Switch
ik zou zeggen iets onder pikhoogte is voldoende, je moet natuurlijk wel kunnen rukken als je weer een mooie overgang hebt geproduceerd :D
TranceFool
Die van mij staan geloof ik op ongeveer 1 meter......en ik heb erg lange poten. Ik heb ze eerlijk gezegd liever nog wat hoger staan ivm mn rug. Lage tafel kan namelijk heel erg slecht voor je rug zijn.

Wat gebruikelijk is zou ik niet weten :)
New Wave
Mijn decks staan op 1,10

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland