|
|
| WhiteRussian |
Bara jag som inte är så jätteimponerad som de flesta andra brukar va då...?
Visst, PvD var duktig, men jämför man hans set igår med andra så har jag hört många som var mycket bättre...
Bäst för mig i år är nog Marco V på Monday Bar i somras...
Kanske har och göra med att jag hade sett fram emot att göra Connected live i någon månad men inte fick höra den... :(
Annars håller jag med en del andra att det var rätt taskig publik på trance-golvet, jag pallar inte med spänninga östermalms-frillor... :rolleyes:
Även om musiken kanske inte var riktigt min på house-golvet så var stämingen verkligen på topp där inne!
Glada människor överallt!
Men men, allt som allt var det kul! |
|
|
| zamson |
skön låt PVD lira...
Agnelli & Nelson - Holding on to nothing
fan asså jag blir tokig är en låt som jag fått på huvudet... men jag vet inte vad den heter! blir knäpp..ska sitta o tanka all låtar PVD spelat på senaste tiden :P |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Annars håller jag med en del andra att det var rätt taskig publik på trance-golvet, jag pallar inte med spänninga östermalms-frillor... :rolleyes: |
När det blev för mycket gled jag ned på undervåningen och hoppade lite hiphop med hiphop-wannabeesen... de är en smula bättre än brat-wannabeesen! (Wannabeesen... brutalt ord, undrar om det ens är lagligt att säga/stava det så) |
|
|
| tjockis |
äntligen kurerad från hårt festande!
jag tycker iofs att pvd borde ha släppt loss liiiiiite mer bakom spelarna, han såg lite väl stel ut för min smak...
men jävlar vicket set. |
|
|
| Can |
jag tycker PvD var skittråkig..ingen publikkontakt..han bara står där å spelar sina skivor...skittråkigt...va inte där inne så mycke...
bäst dag 2 = HOUSE GOLVET!! Stonebridge, Axwell, Alf Tumble och resten...tror inte jag har skådad så bra stämmning i hela mitt liv i sthlm!! :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|