|
|
| Aendy |
Jag lägger över min tidigare postade partyrapport hit:
Saker som jag upplevde under kvällen som jag har åsikter om, vilka jag behåller för mig själva om ingen verkligen vill veta:
* Mannen i flemencohatt med tillhörande(?) små discokulor som ställde sig bakom dansande tjejer och slickade dem på håret. (se bild)
* Snubben som kvällen igenom, via LCD-display, tydligt proklamerade att Paul van är en flata!
* Killar i alldeles för tajta jeans och alldeles för slickat hår.
* Tjejer, vars troligen enda tillgång är en imponerande urringning, som tror de är J-Lo på dansgolvet och drar till sig orytmiska pojkar som flugpapper och därmed tränger ut alla andra som försöker ta ett eller annat danssteg på golvet.
* Ölglas i handen och ölet på golvet.
* PvD:s låtval mellan ca 1:10-1:50.
* Jag själv.
 |
|
|
| chjo |
På tal om 16.. såg inte till någon leg.kontroll. Annars är hon mer el. mindre identisk med sin 11 år äldre syrra (min tjej), ser alltså inte ut som 16.
För att svara på ovanstående post.. det är på tok för mkt folk som inte hör hemma på dansgolvet, kanske är bryskt sagt.. men alla har ju inte som mål att njuta av dj'n el. var han har att erbjuda tydligen.
Tycker inte man skall behöva hålla ögonen öppna hela tiden med rädsla för att få en dusch öl exempelvis.. tråkigt.
Annars var det som sagt en MKT trevlig tillställning.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tycker dtev ar synd att man inte fick träffa lite TAs man inte träffat förr...
Träffade iaf Lonne, Aendy, Zamzon, Kraith, mind såklart, Whiterussian... :) |
|
|
| Proximus |
synd om deep dish mind, men det är arrangörens fel egentligen.
eftersom deep dish typ hatar ljus och allt som har med ljus å göra och vill ha det så mörkt som möjligt. iförrgår fick de en knäpp på näsan, samma sak med behrouz, men jag hoppas de inte överger sverige.
behrouz körde förövrigt årets bästa låt, men annars var han medelmåttig och rent av tråkig.
deep dish var helt ok men inte min stil för dagen, jag var inte på humör för sånt musik. dålig ljud gjorde det bara sämre.
devilfish var kungar, sina är ju helt makalös bakom skivspelarna, en kung helt enkelt.
och david westerlund körde på bra som fan. |
|
|
| zamson |
| Hörde på omvägar att Deep Dish sagt att dom aldrig mer kommer komma till Sverige. Det är tråkigt att sånt ska hända pga dålig planering. MEn dag 2 - då var alla problem lösta, ljudet var sjukt mycket bättre. Har fortfarande ont i öronen (nästa gång blire pluppar) :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|