| basvh |
ze willen er ook nog volgens mij een keurmerk van maken, typische nederlands natuurlijk zo,n keurmerk. Maar denk wel dat het beter is. Ze willen ook voor elke gemeente dezelfde richtlijnen hebben qua vergunning etc voor dance events. Ik denk dat gemeenten beter weten waar ze aan toe zijn, en voor organisaties ook ze hoeven alleen maar de stappen te volgen die in de richtlijnen zijn vastgelegd. maar als er die richtlijnen komen is het voor elke gemeente nog gewoon mogelijk om daarvan af te wijken want zo is het volgens mij wettelijk geregeld. Bijv. In amsterdam doen ze niet zo moeilijk als je gepakt wordt met max 4 pillen. in utrecht daarentegen is een zero tolerance beleid. ELke gemeente kan zijn eigenregels opstellen.
het nadeel van zn branche voor de organisatoren is wel dat als 1organisator een feest erg slecht organiseerd en er weer dance valley 2001 taferelen ontstaan het misschien wel afgelopen zijn met zn keurmerk.
| quote: | En weer gaat die beschuldigende vinger naar ID&T toe
UDC is net zo arrogant als ID&T, misschien nog erger zelfs |
allebei amsterdamse bedrijven allebei arrogant. allebei veel geblaat. die id-t gasten en udc gasten kunnen vaak elkaars bloed wel drinken dus het is wel een stap in de goede richting dat die 2 partijen om de tafel zitten. Dadelijk dance valley stage op mysteryland en id-t stage op dance valley. haha. |
|
|