return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
De beste livesets

Nabistai
Yo de mannen :p

Jullie zijn misschien verbaasd om een serieuze topic te zien van Nabistai maar enfin hier gaan we :p

In alle jaren dat ik al naar trance luister is er 1 bepaalde set die altijd de haartjes op mijn armen doet rechtzetten en dit is:

*tromgeroffel*

Paul Van Dyk Live @ energy 2003 (10-08)

Van begin tot einde gewoon pure klasse!

Naast deze meesterlijke set kan ik ook 'Carl Cox live @ Zouk Club - Singapore' zeker aanbevelen, harde techno maar ook wederom zalig!

Nu ben ik op zoek naar andere livesets die mij hetzelfde gevoel (of mss zelfs nog beter :eyes: ) kan geven. Komaan jongens, laat ze maar komen! :toothless
Tiger777
Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. Hij staat nog op TA: hier te downloade. Den tweede keer was het ook al minder. Maar toch, sommege overgange zijn prachtig.
CygnusX
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde.

Ik kijk uit naar Cor's set nu vrijdag als hij zo goed is volgens jou, ik heb hem totnogtoe nog nooit bezig gehoord.
Tiger777
ooh, wou da'k der zo kon bijzijn... :(
Nabistai
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. Hij staat nog op TA: hier te downloade. Den tweede keer was het ook al minder. Maar toch, sommege overgange zijn prachtig.

Ik ben hem al aant 'verkrijgen' ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium