|
|
| Nabistai |
Yo de mannen :p
Jullie zijn misschien verbaasd om een serieuze topic te zien van Nabistai maar enfin hier gaan we :p
In alle jaren dat ik al naar trance luister is er 1 bepaalde set die altijd de haartjes op mijn armen doet rechtzetten en dit is:
*tromgeroffel*
Paul Van Dyk Live @ energy 2003 (10-08)
Van begin tot einde gewoon pure klasse!
Naast deze meesterlijke set kan ik ook 'Carl Cox live @ Zouk Club - Singapore' zeker aanbevelen, harde techno maar ook wederom zalig!
Nu ben ik op zoek naar andere livesets die mij hetzelfde gevoel (of mss zelfs nog beter :eyes: ) kan geven. Komaan jongens, laat ze maar komen! :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. Hij staat nog op TA: hier te downloade. Den tweede keer was het ook al minder. Maar toch, sommege overgange zijn prachtig. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. |
Ik kijk uit naar Cor's set nu vrijdag als hij zo goed is volgens jou, ik heb hem totnogtoe nog nooit bezig gehoord. |
|
|
| Tiger777 |
| ooh, wou da'k der zo kon bijzijn... :( |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik had het den eerste keer da ik naar ne set van cor fijneman luisterde. Hij staat nog op TA: hier te downloade. Den tweede keer was het ook al minder. Maar toch, sommege overgange zijn prachtig. |
Ik ben hem al aant 'verkrijgen' ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|