return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?

Glaniskanis
Lange tijd geleden dat ik een topic aanmaakte maarja hier ga ik dan maar weer is
Een echt muziek topic nog wel :)

Die getriggerd werd door deze opmerking:
quote:
Originally posted by ambs
en besides, armada is gewoon SUPER!!! (niet alleen voor armin hehehe) Check hun producers en hun releases, they seem to have got the magic stick *lol*

Nu ik dat zo las zat ik echt zo te denken van hoe zouden ze dat vol willen houden.

Ik ben namelijk van mening dat het een goed label is, dat lijkt me vrij buiten kijf staan, maar misschien zijn ze wel TE hit-gericht en gaat ze dat uiteindelijk de kop kosten

Je haalt iemand als MIKE of Signum natuurlijk niet zomaar met een of ander flut contractje binnen en ik zie ze niet echt snel supercommercieel zijn... wat dus ook veel geld zou binnenhalen met hun releases.
De releases die er zijn verkopen vast als een tiet, want tot nu toe was het echt geweldig... maar dat zal nooit hun kosten kunnen dekken IMO

Natuurlijk is het een groot voordeel dat Armin flink duiten verdient en dat alle 3 de heren veel verstand hebben van zaken... dus ik denk ook niet dat het snel een vaart zal nemen waar ik bang voor ben
Maar toch zit het me niet lekker... ze zullen een meer commerciele kant moeten inslaan mijns inziens willen ze uiteindelijk het hoofd boven water kunnen houden

Dusss... wat zijn jullie ideetjes en meningen hierover? :)

Greetz,
Glanis
arj1o1
dat is het risico van een eigen bedrijf (label hier) natuurlijk altijd
Biohazard
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Biohazard
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.

Ik zei ook geen flutcontract... of begrijp ik je verkeerd?
Ik ben trouwens niet van mening dat MIKE en Signum het voor weinig doen, en zo aan een contract vast zouden zitten waar ze uiteindelijk niet blij van worden (om ff een reply te geven als je bedoelt dat ze het wel voor een flutcontractje zouden doen)
Freezel
MIKE heeft daarnaast toch ook nog zijn eigen label (ben ff de naam kwijt), waar hij zijn eigen platen en andere artiesten platen op laat uitbrengen. Dus MIKE is niet aan Armada gebonden lijkt mij. Misschien voor een x aantal producties.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland