return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?

Ries'79
Ik ben van mening dat sommige TA ers een beetje door draven, ze gaan ook voorbij aan de discussie punten die door naar voren zijn gebracht.

Ik ben van mening dat armada op langer termijn niet over de kop gaat door dat ze te grote artiesten hebben. (misschien wel als de trance scene instort). Mike en signum hebben ze naar mijn mening alleen erbij betrokken om het label naamsbekendheid te geven. Op langer termijn zullen ze minder bekende producers signen, die door armada (lees AVB) gepushd worden. Hierdoor zijn de kosten die naar de producer zijn lager en blijft het label meer rendabel. Ik ben het wel mee eens dat het label staat of valt met de populariteit van AVB!

Tja die eeuwige vergelijking met black hole, tiesto vs. armin armada is zo onzinnig. Tiesto heeft namelijk niet het wiel uit gevonden, wie dat wel denkt moet zijn geschiedenis boeken er maar eens op na slaan. Er bestond namelijk al een bekende held met een naam paul oakenfold, en daarvoor zal er ongetwijfeld nog wel een hele rits dj's geweest zijn die de zelfde stijl draaiden.

To kolkiewolkie:
Je heb idd gelijk over de afdracht van grote feesten. Overal waar muziek openbaar gebracht wordt moet geld afgedragen worden aan de auteur, componist en uitgever (lees platenmaatschappij). Niet alleen bij housse parties, concerten maar ook in cafe's, scholen, winkels, sportscholen en zo kan ik nog uren door gaan. Omdat het voor de bovengenoemde partijen niet te doen is om onderling afspraken te maken hebben de partijen zich verenigd in de vereniging BUMA. (bureau muziek auteurs recht)! Deze vereniging behartigd alle belangen van de aangesloten auteurs (producers) en platen maatschappijen. T klinkt misschien erg veel 7% (is bij dance evenementen vaak een lager percentage 5 of zelfs 3) Maar aan de andere kant is het peanuts, dance evenementen gaan nu eenmaal over muziek, en de muziek is eigendom van de maker. Het is natuurlijk erg gek dat de dj, 1000 euro's verdient en de maker van de muziek helemaal niets. Kan hier nog uren over schrijven, heb afgestudeerd bij buma, dus als iemand hier iets meer over wilt weten dan hoor ik het wel!

Zelf ben ik een beetje uitgekeken op alleen trance, er zijn zoveel dezelfde soort plaaten, echt vernieuwend is het niet. Ook de sfeer bij veel feesten staat mij niet zo heel erg meer aan. Het gaat niet meer over de muziek maar over de dj, ik vind het leuk dat zeer veel mensen fan zijn van een dj, er fanclubs komen, over een paar jaar balkelende wordt vervangen door AVB, Tiesto of wie dan ook. maar laten we ze niet helemaal de hemel in prijzen. Ten slotte draaien ze alleen plaatjes.

AMEN, tot morgen bij invited
TranceFool
quote:
Originally posted by Chicane
ID&T is meer dan alleen maar Armin van Buuren gelukkig :D

ik doelde meer op deze zin:

quote:

wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Ries'79
Kan hier nog uren over schrijven, heb afgestudeerd bij buma,

Ik koop al mijn Cd's altijd gewoon hoor :toothless

Mods, ban hem ff, ik geloof dat we een infiltrant hebben :p ;)
Ries'79
Mods, ban hem ff, ik geloof dat we een infiltrant hebben :p ;) [/QUOTE]

No worries, heb bij BUMA afgestudeerd, stemra gaat over kopieeren!
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Ries'79

No worries, heb bij BUMA afgestudeerd, stemra gaat over kopieeren!

jaja een pot nat ! wegwezen jij :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland