|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Motorcycle is door Armada alleen getekend voor de Benelux, de wereld reelease is voor Positiva. Zij hebben de release steeds tegen gehouden, hij komt bij hun zelfs pas uit in decemeber ofzo!
Niet alles is dus zo zwart wit! Armada verkoopt momenteel als één van de beste labels (check de bestsellers maar eens op bijvoorbeeld Only-djs)
Platen die getekend worden worden door Armin bepaald, je zou toch zeggen dat hij er als zeer succesvolle dj wel een beetje kijk op heeft?! Ik denk dat het label dan ook valt of staat bij zijn populariteit, het klinkt misschien raar, maar zo zit het wereldje nou eenmaal in elkaar.
Als ik volgend jaar met mijn stage begin zal ik er wel wat prog plaatjes door proberen te duwen daar, wordt tijd voor een sublabel met wat kwaliteitsmuziek :D Zonder dollen ik denk echt dat dit label pas aan het begin staat, ze zijn in drie maanden heel erg hard gegroeid en ze zouden nog veel harder kunnen groeien, maar houden dit met opzet tegen omdat dat in deze branche niet de juiste weg is..redelijk proffesioneel dus!
Ik heb er in eider geval vertrouwen in, maar in deze branche is niks zeker, dus we zullen zien....
Grtz,
ElSandro |
ElSandro and his words of Wisdom!! Amen to that :) |
|
|
| Remy D |
| Wat ik er op dit moment alleen over te zeggen heb is dat Armada gewoon Magik aan het na doen is alleen dan een paar jaar later. Magik had Cor Fijneman, Montana etc. Armada nu Signum, MIKE etc. Tevens is Armada night precies hetzelfde als de Wildlife's die georganiseerd werden door Magik. Haha zo zie ik het dus!!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Chicane
Armada is doodsimpele huppelkutjes trance. Vet irritant lange klote opbouw met een nog walchelijkere break met alleen een kut synthesizertje en in Motorcycle's geval nog eens een allerjezus niks-zeggende kutvocaal.. opdoeken ermee :D
Maar nu even serieus, Armada is ontzettend gefocused op hitjes, nummers die iedereen al maanden voor de officiele release datum al loopt te neuriën en tijdens een of andere party al mee kunnen zingen voordat het vinyl in de schappen ligt. Natuurlijk is ASOT hiervan een grote boosdoener, en zoals al eerder vermeld die enorme hype die er rondom wordt gecreerd, nl. Sincere, As The Rush Comes & My Religion 3 grote voorbeelden van meezing/neurie nummers die al eeuwen voor de officiele datum door iedereen warm onthaald werd. Op een gegeven moment kon je geen liveset meer luisteren of Motorcycle kwam er in voor, het liefst in 2 varianten zodat er maar gehamerd werd op dat nummer. Wanneer verscheen Motorcycle nou voor het eerst in een liveset/radio broadcast.. juist, januari dit jaar al.. en kijk eens pas 7 GODSE maanden later komt die plaat. Ik kotste er na 2 maanden al van zo zouteloos werden die platen gehyped. Zelfs mensen van wie je het niet zo zeer verwachtte begonnen ineens Motorcycle te draaien (men neme een Marco V bijvoorbeeld). Armada is gewoon flink bezig hun eigen trots te verneuken, wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.
Scheit aan heel Armada, opdoeken ermee. |
WTF, en jij bent fan van ID&T, nogal tegenstrijdig lijke me he? |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wat ik er op dit moment alleen over te zeggen heb is dat Armada gewoon Magik aan het na doen is alleen dan een paar jaar later. Magik had Cor Fijneman, Montana etc. Armada nu Signum, MIKE etc. Tevens is Armada night precies hetzelfde als de Wildlife's die georganiseerd werden door Magik. Haha zo zie ik het dus!!! |
Black Hole (ik neem aan dat je dat met Magik bedoeld?) doet het ook nogsteeds erg goed, dus waarom zou je het daar niet een beetje van af mogen kijken? Het is toch onzin dat een label niet ook een feest kan organiseren alleen omdat BH dat ook al gedaan heeft..zo'n feest is gewoon een goede promotie voor het label en de artiesten van het label, daar is toch niks mis mee? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by TranceFool
WTF, en jij bent fan van ID&T, nogal tegenstrijdig lijke me he? |
ID&T is meer dan alleen maar Armin van Buuren gelukkig :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|