|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by DjRV
jij begrijpt het helemaal hoor (Y) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
nou sorry als ik geen dj ben en niet midden in de scene zit... maar ik ben er toch wel aardig mee bezig.... :rolleyes: Ik vind jou heel aardig hoor, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog mee moet maken dat je iets ECHT positiefs zegt over iets of iemand.... eerste keer ging je tegen me zeggen dat tiesto homo is, daarna wel helemaal pro-blackhole... dan zeggen dat armin tiesto na-aapt, en nu weer hier negatief over....
Ik heb mijn mening en hoe ik het zie en jij de jouwe... Ik heb het uitgelegd waarom ik me d'r goed over voel (en er zijn wel meer redenen maar ik heb geen zin om ze allemaal te schrijven) en jij waarom jij denkt dat het niet zo zal blijven.... ieder z'n eigen mening maar om dan sarcastisch tegen mij te gaan doen???? :roll: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ambs
nou sorry als ik geen dj ben en niet midden in de scene zit... maar ik ben er toch wel aardig mee bezig.... :rolleyes: Ik vind jou heel aardig hoor, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog mee moet maken dat je iets ECHT positiefs zegt over iets of iemand.... eerste keer ging je tegen me zeggen dat tiesto homo is, daarna wel helemaal pro-blackhole... dan zeggen dat armin tiesto na-aapt, en nu weer hier negatief over....
Ik heb mijn mening en hoe ik het zie en jij de jouwe... Ik heb het uitgelegd waarom ik me d'r goed over voel (en er zijn wel meer redenen maar ik heb geen zin om ze allemaal te schrijven) en jij waarom jij denkt dat het niet zo zal blijven.... ieder z'n eigen mening maar om dan sarcastisch tegen mij te gaan doen???? :roll: |
misschien wellus aan gedacht dat ik je op een feest beetje in de zeik neem?dacht eigenlijk dat je het wel door had :p |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by ambs
Jullie moeten alleen wel herinneren dat Armin ASOT heeft dus als hij een demo krijgt die hij op ASOT draait en iedereen vindt 'm te gek... dan is dat mooi meegenomen ;) Dan weet hij zelf ook wel wat wel en niet aantrekkelijke platen zijn voor een dj en ook voor het publiek.... Dave Lewis weet er ook aardig wat vanaf want hij managed wat bekende namen, en armin zegt zelf dat hij veel aan David te danken heeft... En dan met Maykel d'r bij... Ja ik denk gewoon dat ze met z'n 3-en een goed team maken... Als ze er over twijfelde waren ze d'r ook niet aan begonnen toch?
En natuurlijk focussen ze nu op zoveel mogelijk signen... Ze beginnen net, what better way to make a name for yourself than to get the best and release the best?? En zoveel mogelijk daarvan... "you've got to get it while it's hot".... Ik denk echt wel dat het ze gaat lukken, en denk dat ze heel snel aan de top zullen zijn.... MARK MY WORDS ;) |
Haha tering je bent wel die hard fan he :)
Maar dat bedoel ik dus idd niet echt.
Dave en Maykel zijn allebei top gasten die weten er genoeg van af en is het altijd goed mee lullen, maar ik ben bang dat je mn punt niet helemaal goed hebt begrepen.
Ik vind het namelijk al een van de beste labels op het moment
Ze weten daar idd wat aantrekkelijk is voor het publiek maar dat is nou juist het punt waar ze volgens mij te snel de fout ingaan
Ze richten zich puur op platen die alleen maar goed zijn... en niet op platen die wat geld in het laatje kunnen brengen
Ik zal ff een voorbeeldje schetsen
bijv Driftwood - Freeloader
Driftwood is gesigned door Spinnin' Records... en die plaat is zo commercieel als de pest, maar heeft zoveel geld verdient dat het mij errug onwaarschijnlijk lijkt dat Spinnin binnen nu en 6maand op de fles gaat.
De Maxi's en Singles van dit nummer vlogen de deur uit omdat iedere Top40 dj in de lokale toko dat nummer wilde draaien.
Kwam in de Top40 te staan en op ontelbaar veel compilaties terecht gekomen.
Daar hebben de verschillende leden van Driftwood (3 gasten uit Den Bosch daggik) goed aan verdient... 30.000 piek per persoon ongeveer als ik het goed heb
Moet je nagaan hoeveel dat het Label heeft verdient
Aan de andere kant brengen ze bij Spinnin ook topplaten uit van Carlo Resoort en 4 Strings enzo
Dat is dan misschien wel niet helemaal de manier die Armin, Maykel en Dave op willen met hun label maar het is zo goed als onhoudbaar als je het in leven wil houden (denk ik)
Kijk naar Hooj die zijn op de fles en Bonzai ook al... nu dan wel restart gemaakt, maar toch allemaal echt het neusje van de zalm qua labels die ten onder gaan.
Zo commercieel als Spinnin soms is hoeven ze natuurlijk niet zo snel te doen aangezien Armin een aardige duit verdient :) maar ik denk niet dat ze het op deze manier volhouden |
|
|
| Donna |
Heeft de smerige hond over mij ook niks positiefs gezegt dan?
Altijd t zelfde gezeik met m,en sja hij denkt dat Tiesto homo is omdat ie altijd heel verleidelijk naar m knipoogt onder t draaien,maar hij ziet nie dat dat eigenlijk tegen mij is;)
Ik zeg r maar niks over,lief zijn voor elkaar was de regel hier toch?:)
Ik vin nie dat jij lief doet nu amber,paz maar op anders word je gebanned!!
[edit] Ojah,Armada,ach die doen gewoon ff zolang als t meezit zoveel mogelijk binnentrekken van de commercie en als t nie meer meezit,pakken ze de volgende lift 2 mainstream;)
En zo niet dan zijn ze binne en zitten ze lekker achterover met Tiesto als thaise masseur;) |
|
|
| Chicane |
Armada is doodsimpele huppelkutjes trance. Vet irritant lange klote opbouw met een nog walchelijkere break met alleen een kut synthesizertje en in Motorcycle's geval nog eens een allerjezus niks-zeggende kutvocaal.. opdoeken ermee :D
Maar nu even serieus, Armada is ontzettend gefocused op hitjes, nummers die iedereen al maanden voor de officiele release datum al loopt te neuriën en tijdens een of andere party al mee kunnen zingen voordat het vinyl in de schappen ligt. Natuurlijk is ASOT hiervan een grote boosdoener, en zoals al eerder vermeld die enorme hype die er rondom wordt gecreerd, nl. Sincere, As The Rush Comes & My Religion 3 grote voorbeelden van meezing/neurie nummers die al eeuwen voor de officiele datum door iedereen warm onthaald werd. Op een gegeven moment kon je geen liveset meer luisteren of Motorcycle kwam er in voor, het liefst in 2 varianten zodat er maar gehamerd werd op dat nummer. Wanneer verscheen Motorcycle nou voor het eerst in een liveset/radio broadcast.. juist, januari dit jaar al.. en kijk eens pas 7 GODSE maanden later komt die plaat. Ik kotste er na 2 maanden al van zo zouteloos werden die platen gehyped. Zelfs mensen van wie je het niet zo zeer verwachtte begonnen ineens Motorcycle te draaien (men neme een Marco V bijvoorbeeld). Armada is gewoon flink bezig hun eigen trots te verneuken, wat gaat de volgende stap worden? Videoclips, agenda's, TMF competities (Armin), stickers, schooltassen, condooms.. noem het maar op.
Scheit aan heel Armada, opdoeken ermee. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|