return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 
Hoe Lang Houden Ze Het Vol Bij Armada?

JunKX
Ik hoorde iets over bier ofzo... Gaat die hele thread weer over commercie :whip:

Ik had net zin in een koude kletser...:happy2:

En Snuggle wie is die gast op je avatar? Het lijkt verdomd veel op een kale sell-out... :clown:
Ding Chavez
quote:
Originally posted by azior
dus James Holden, Özgür Can, Rouzbeh Delavari, Bart van Wissen, Phynn, Subsphere, Perry O'Neil, Passiva, en vele anderen maken allemaal kutmuziek? ga met je tijd mee, software is de toekomst

blaat, cd is ook de toekomst zeker...
Donna
1. Paul weet dingen juist prima naar waarde te schatten aangezien hij al aardig wat heeft meegemaakt en dan weet ik just a bit,dus dat ie dingen niet naar waarde weet te schatten veeg ik hierbij knalhard van de baan.Niet praten waar je niet over kan oordelen *period*

2. Jaja Bram,discussieren moeten ze hier over t algemeen nog STEEDS leren;)

3. Ambs lult nog steeds uit r nek want Armin is bijna nog bekender dan Tiesto ondertussen,alleen heeftie minder "naam" gemaakt,2 bad for Armin.

4. Let time tell hoe geweldig Armada is.

5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.

klaar
basd
quote:
Originally posted by Donna

5. Glanis acts like a heilig snertboontje en klinkt als een poepende lama.

:D

maar dan vraag ik me weer af hoe jij weet hoe een poepende lama klinkt..

en is het wel een poepende hardware lama, of alleen een software-versie ervan? Of kan Glanis dat zelf beter vertellen?
raoel
quote:
Originally posted by basd
:D

maar dan vraag ik me weer af hoe jij weet hoe een poepende lama klinkt..

en is het wel een poepende hardware lama, of alleen een software-versie ervan? Of kan Glanis dat zelf beter vertellen?

Ik heb precies dezelfde vragen :D
Want ik ben toch benieuwd hoe je het onderschijt :) maakt tussen hardware en software peoepende lama's, uh, liedjes.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland