|
|
| sipowitz |
Oj vaknade precis, och upptäckte att min dator var avstängd... har visst varit ett strömavbrott ;-)
(jag jobbar natt och mina föreläsningar var inställda idag så gå inte och tro att jag är en slöis som sover på dagarna :-)
Någon här som blev påverkad, fast i en hiss eller liknande?
Undrar om man kan begära skadestånd för den fruktansvärt långa tiden som det tog för mig att starta upp min dator på grund av strömavbrott... säkert en halv minut..
Förresten, jag har ett minne av att efter det hade varit det stora strömavbrottet i Usa så stod det i tidningarna att en sån sak aldrig hade kunnat hända i sverige... yeah right ;-) |
|
|
| Nyx |
Strömavbrottet var mellan 12:30 till 15:00 ungefär (här på västkusten iaf..)
När jag skulle värma en soppa i micron tidigare idag, så hann den bara bli lite ljummen innan strömmen gick..iom att jag hade bråttom och var hungrig så var jag tvungen att käka den halvljumma soppan..det var inte särskilt gott! :rolleyes:
Jag snackade med en polare som hade sett folk bli inlåsta på H&M iom att de kör med elektroniska dörrar där..tur att man inte var där eller stod i nån hiss när strömmen gick! |
|
|
| JayBee |
| jag var tvungen att hoppa av pendeltåget och byta till tunnelbanan.. jag förlorade typ 20 minuter av mitt liv :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: |
jag hade bråttom och var hungrig så var jag tvungen att käka den halvljumma soppan..det var inte särskilt gott! |
*PLING*
Dagens i-landsproblem
;) |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Förresten, jag har ett minne av att efter det hade varit det stora strömavbrottet i Usa så stod det i tidningarna att en sån sak aldrig hade kunnat hända i sverige... yeah right ;-) |
Det sa dom om Finland också, och några dagar senare var hela Helsingfors utan ström :stongue: :haha: :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|