return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Tiesto & Hardcore ?

versetjuh
Luister om te beginnen maares naar Forbidden Paradise 1 ( HAVE YOU SEEN ANY MARSIANS!! ) Nou schynt t wel dat ie hardcore gedraaid zou hebben volgens een vriendin van me, die em persoonlyk kent..
Dwingo
Cor Fijneman draaide vroeger ook HardCORe <----- :D
en aangezien hij al een goede vriend van Tiesto is nog van VOOR beiden begonnen met draaien, zou het me niets verbazen dat Tiesto ook actief is geweest in de HardCore scene.
Little Theseus
Het mooiste voorbeeld blijft volgens mij natuurlijk ID&T. Tja, het is een platenlabel (nu veel meer dan dat) maar het is groot geworden als hardcore-platenlabel&feesten organisator.
HEEL vroeger heette het zelfs nog Dreamteam, misschien kan iemand wel vertellen welke DJ's daar toen allemaal in zaten, en wat het exacte verband is tussen Dreamteam en ID&T (want het enige dat ik weet is dat ID&T het logo meenam).
Nu zijn de ID&T feesten nogal commercieel, soms komen er een beetje veel "tmf&538" mensen, die veel te jong maar is gaan kijken hoe zo'n feestje is. Ik ga dan wel naar Sensation dit weekend, maar ik ben erg bang dat dat hier erg het geval is, en ik hoop niet dat het de sfeer zal verpesten.
Laterz, Theseus.
K.nattick
De vier deejays die innut Dreamteam zaten waren Gizmo, Buzz Fuzz, Dano en The Prophet. Tis nog steeds wel geinig om sow af&toe een nummertje vanse te luisteren, like 50% o.t. Dreamteam - Allright Now Here We Go.
magrec
volgens mij heeft id-t in eerste instantie niets te maken met dream team.

i= weet ik ff niet meer
d= duncan
t= weet ik ff niet meer

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland