|
|
| Jukx |
Nouja geflopt in de hardcore-scene... volgens mij is die gewoon overgestapt op een andere stijl toen hardcore doodbloedde (jaja, hc is nu weer met een come-back bezig, ik weet het). Ferry Corsten is bijvoorbeeld ook als hardcore dj begonnen... hij heeft zelfs nog wat hardcore plaatjes geproduceerd...
Maarja, ook ik weet hier het fijne niet van af.. dus ik ben wel benieuwd naar het ware verhaal van Tiesto's verleden!!! |
|
|
| Little Theseus |
Je moest is weten wie het hardcore tijdperk allemaal hebben overleefd!
Ik moest twee keer kijken toen ik de line up van MysteryLand zag, al die oude bekende namen: Gizmo, Prohpet, Darkraver, Neophyte... Ik denk dat een zeer groot deel van de nederlandse techno dj's vroeger bekend was als hardcore dj (bijv. Lady Dana, Miss Djax 2 topdj's en vroeger ookal bekend) en ik vond een heel oude flyer van een of ander gabberfeest in de Hemkade, met als special guest: Public Domain!
Ik kan zo nog wel even doorraaskallen, maar of Tiesto een geflopte hardcore dj is? Ik hou het er gewoon op dat hij het destijds wel geprobeerd heeft omdat iedereen hardcore wilde horen, maar dat hij wel snel doorhad dat het niet zijn stijl was.
Greetz, Theseus. |
|
|
| Robvef |
Die Public Domain die jij bedoelt is niet de Public Domain van nu.
De PB die op die flyer stond kwam uit Nederland en die van nu uit GB.
Tiesto heeft in het begin van zijn (producers)carriere de kans gekregen om op een label van DJ Rob een nummer te releasen. Ik denk dat je hem daarom associeert met Hardcore. Maar als hardcore dj heb ik hem niet gekend. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Robvef
Die Public Domain die jij bedoelt is niet de Public Domain van nu.
De PB die op die flyer stond kwam uit Nederland en die van nu uit GB.
Tiesto heeft in het begin van zijn (producers)carriere de kans gekregen om op een label van DJ Rob een nummer te releasen. Ik denk dat je hem daarom associeert met Hardcore. Maar als hardcore dj heb ik hem niet gekend. |
Grapig dat eigenlijk niemand het echt weet haha....ik dus ook niet..ik weet alleen dat ie idd een x gezegd heeft dat gabber dood is, maar ik weet niet of ie dj of producer was....het schijnt dat ie gewoon niet gewaardeert werd, en dat ie daarom zo'n domme uitspraak heeft gedaan :) who knows....who cares |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Grapig dat eigenlijk niemand het echt weet haha....ik dus ook niet..ik weet alleen dat ie idd een x gezegd heeft dat gabber dood is, maar ik weet niet of ie dj of producer was....het schijnt dat ie gewoon niet gewaardeert werd, en dat ie daarom zo'n domme uitspraak heeft gedaan :) who knows....who cares |
Is wel interessant meisje :p
Zijn meerdere die t wel wille wete :D waaronder ik :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|