return to tranceaddict

Iemand bij Breda Barst geweest?

Sandman
Je hebt wat gemist als je der niet ben geweest...

Voor de popmuziek hoef je niet te gaan (Skik was der Yeah :(, en nog een heelhoop onbekende zooi)

Maar wat beter was, er was een dancetent!!
Dj renagade & Cor Fijneman. Dat zijn de 2 die ik me nog kan herinneren ( :D , bier doet wonderen!!).. Het was echt tof. Van 14.30 tot 23.00 feesten, dan ben je nog een beetje helder als je maandag weer van start ga.

Het enige nadeel was dat de versterkers te warm waren geworden toen Cor aan het draaien was. Helaas, de boxen vielen dus uit, net toen de climax bereikt wasCor balen, zo dat merkte je maar al te goed... horen kon je hem niet maar liplezen. Godverdomme, zooi...

Zijn der nog meer mensen geweest, ik wil diens meningen wel horen over hoe het was......

Sandman
Miss Proximus
Sorry..ik was er niet...maar met jou erbij was t vast gezellig :)
Robvef
Ik was er ook, maar kon niet meer op mijn benen staan, na twee dagen flink zuipen. Heb nog wel iets van die drum 'n' bass dj meegemaakt. Dat beukt ook wel hoor. Maar door oververmoeidheid, heb ik om 7 uur de bus naar huis gepakt. Had het wel graag willen zien, maar ik kon dus echt niet meer. :( :(
Jesse
Ik ben ook heel even geweest, net nadat Cor gedraaid had (ik wist niet eens dat het was eigenlijk....) maar dr was een of andere vage dove neger die zomaar iemand begon aan te vallen. Dat was wel lachen, maar verder vond ik er niet zo veel aan. Toen ik kwam hadden ze een soort Hardcore revival...dat dreunt flink maar echt heel gaaf was ut ook weer niet echt...
Volgend jaar maar ff beter opletten wie dr draaien ;)
Sandman
idd, na cor werd het minder... niet mijn stijl. het werd steeds harder..

Ik heb gehoord dat er volgend jaar een Dj van het "Vortex team" komt... maar zeker weten doe ik niet :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland